Mitä etsit?

    iStock-919955346

    Miten voi vaikuttaa uudessa olohuoneessa? Screenforce Day etsii vastauksia

    Mediankulutus ja TV:n käyttö muuttuu nyt äärimmäisen nopeasti. Miten brändi voi navigoida tuloksellisesti digitaalisessa maailmassa? Meistä jokainen näkee yhä useammin, että lempisarjoja katsotaan...

    voitto-palkinto

    Voitto 2018 –kilpailun Grand Prix –voittaja on Lidl Suomi

    Lehdistötiedote – Julkaisuvapaa 7.3.2019 klo 22.00

    Screenforce Showroom

    Screenforce Showroom – save the dates

    Tervetuloa nopeasti kehittyvään TV-maailmaan! Screenforce Showroom on maksuton koulutus mediatoimistojen, mainostajien sekä TV-alan työntekijöille. Aamupäivän kestävässä koulutustilaisuudessa pääset...

    Bookbeat

    Bookbeat loi kuuluvan kampanjan TV-mainonnalla

    • Bookbeat halusi lisätä tietoisuutta brändistä.  
    • Tämä oli heidän ensimmäinen TV-kampanjansa Iso-Britanniassa. 
    • Kampanjan ansiosta tietoisuus ja tilausta harkitsevien kuluttajien määrä lisääntyivät...

    Novelle_Elaman_Janoon_C-2

    Kauden parhaat sekunnit 3/2018 voittaja: Hartwall Novelle – Elämän janoon

    Tuomaristo piti erityisesti voittajafilmin uudenlaisesta kerrontatavasta. Luovan suunnittelun pohjana käytettiin kyselyä suomalaisten haaveista.

    screenforce-general-image-8-1920px

    Mainostaja: Ethän maksa mainoksesta, jota kukaan ei katso?

    Finnpanelin TV-vuositilaisuus keräsi jälleen tuvan täyteen väkeä Tennispalatsiin. Isoin uutinen oli, että TV:n parissa vietetty aika kasvaa: viime vuonna suomalaiset viettivät TV-ruudun äärellä ...

    voitto-palkinto

    Parhaat Sekunnit – uusi nimi, uudet säännöt ja lisää näkyvyyttä

    Vuodesta 1994 asti tv-mainontaa palkinnut Kauden Parhaat Sekunnit -kilpailu uudistuu vuosittaiseksi Parhaat Sekunnit-kilpailuksi. Uudistuksen myötä kilpailu nostaa valokeilaan Suomen 15 parasta...

    ikoni-liity-postituslistalle

    Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

    Liity postituslistalle!