TV-mainonta

TV-mainonta

Mitä television mainostuotteet ovat ja mihin tarpeisiin ne vastaavat? Mitkä ovat tv-mainonnan vahvuudet?
Premium-video

Premium-video

Premium-video on ammattimaisesti tuotettua videosisältöä, joka kohdennetaan bränditurvallisessa ja laadukkaassa ympäristössä sitoutuneelle yleisölle.

TV-terminologia

Bruttopeitto, nettopeitto, päällekkäispeitto ... Tiedätkö mitä nämä tarkoittavat? Kokosimme tv-mainonnan sanaston. Tutustu terminologiaan täällä »

Ladattavat oppaat

Täältä löydät kaikki ladattavat oppaamme. Saat oppaista hyödyllistä tietoa sekä ideoita ja inspiraatiota. 

ikoni-lataa-2

Televisiomainonnan perusteet

Opas on suunniteltu etenkin sinulle, jolle television maailma on vielä tuntemattomampi. Olemme keränneet tietoa television peruskäsitteistä, mahdollisuuksista, vaikuttavuudesta ja tarjolla on lisäksi käytännön vinkkejä!

Lataa opas →

ikoni-lataa-2

Huomiota huomiomittareille -raportti

Lataa Thinkboxin laaja raportti, joka auttaa mainostajia ymmärtämään, mihin heidän kannattaa keskittyä mainonnan vaikutuksen tehostamiseksi. 

Lataa raportti →

ikoni-lataa-2

Yhteismitallisuusraportti

Mittausasiantuntija Richard Marks laati Screenforcelle yleiskatsauksen, jossa hän kertoo oman näkemyksensä videon mittaamisen globaaleista trendeistä ja siitä, miten Suomen Total TV -mainonnan mittaus (TTVAM) istuu laajempaan kuvaan. 

Lataa raportti →