TV-mainonta

TV-mainonta

Mitä television mainostuotteet ovat ja mihin tarpeisiin ne vastaavat? Mitkä ovat TV-mainonnan vahvuudet? 
Premium-video

Premium-video

Premium-video on ammattimaisesti tuotettua videosisältöä, joka kohdennetaan bränditurvallisessa ja laadukkaassa ympäristössä sitoutuneelle yleisölle.

TV-terminologia

Bruttopeitto, nettopeitto, päällekkäispeitto ... Tiedätkö mitä nämä tarkoittavat? Kokosimme TV-mainonnan sanaston. Tutustu terminologiaan täällä »

Ladattavat oppaat

Täältä löydät kaikki ladattavat oppaamme. Saat oppaista hyödyllistä tietoa sekä ideoita ja inspiraatiota. 

TV-mainonnan perusteet

TV-mainonnan perusteet

Haluatko tietoa TV:n mahdollisuuksista, tavoittavuudesta ja tulevaisuudesta? Olemme koonneet oppaan, mistä löydät perustietoja vaikuttavasta TV-mainonnasta. Saat oppaasta ideoita ja inspiraatiota TV:n hyödyntämiseen.

Lataa opas →

ikoni-lataa

Viewability opas (IAB)

Oppaan tavoitteena on kiteyttää lukijalle, mistä online-mainonnan näkyvyydessä on kyse ja millaista kehitystyötä mainonnan toimiala viewabilityn suhteen on tekemässä.

Lataa opas →

ikoni-lataa

Ohjelmallisen ostamisen opas (IAB)

Oppaaseen on koottu niin ostajien kuin myyjienkin näkövinkkelit siihen, millaisia asioita ohjelmallisessa ostamisessa tulisi ottaa huomioon. 

Lataa opas →

ikoni-lataa

Ota mediajargoni haltuun — termi kerrallaan (MTV)

Lataa opas mainonnan, median ja markkinoinnin keskeiseen sanastoon.

Lataa opas →