
TV-mainonta
Mitä television mainostuotteet ovat ja mihin tarpeisiin ne vastaavat? Mitkä ovat TV-mainonnan vahvuudet?
Premium-video
Premium-video on ammattimaisesti tuotettua videosisältöä, joka kohdennetaan bränditurvallisessa ja laadukkaassa ympäristössä sitoutuneelle yleisölle.TV-terminologia
Ladattavat oppaat
Täältä löydät kaikki ladattavat oppaamme. Saat oppaista hyödyllistä tietoa sekä ideoita ja inspiraatiota.


TV-mainonnan perusteet
Haluatko tietoa TV:n mahdollisuuksista, tavoittavuudesta ja tulevaisuudesta? Olemme koonneet oppaan, mistä löydät perustietoja vaikuttavasta TV-mainonnasta. Saat oppaasta ideoita ja inspiraatiota TV:n hyödyntämiseen.

TV-matematiikan perusteet
TV-mainontaan liittyy tunnuslukuja ja käsitteitä, jotka voivat tuntua alkuun vaikeilta. Mutta ei hätää! Kaikessa on logiikka, ja Screenforcella tarjoaa tukea ja työkaluja. Tässä oppaassa käymme läpi muutamia perusmittareita, jotka markkinoinnin ammattilaisen on hyvä tuntea tehokkaan TV-kampanjan suunnittelussa.

Viewability opas (IAB)
Oppaan tavoitteena on kiteyttää lukijalle, mistä online-mainonnan näkyvyydessä on kyse ja millaista kehitystyötä mainonnan toimiala viewabilityn suhteen on tekemässä.

Ohjelmallisen ostamisen opas (IAB)
Oppaaseen on koottu niin ostajien kuin myyjienkin näkövinkkelit siihen, millaisia asioita ohjelmallisessa ostamisessa tulisi ottaa huomioon.