TV-mainonta

TV-mainonta

Mitä television mainostuotteet ovat ja mihin tarpeisiin ne vastaavat? Mitkä ovat tv-mainonnan vahvuudet?
Premium-video

Premium-video

Premium-video on ammattimaisesti tuotettua videosisältöä, joka kohdennetaan bränditurvallisessa ja laadukkaassa ympäristössä sitoutuneelle yleisölle.

TV-terminologia

Bruttopeitto, nettopeitto, päällekkäispeitto ... Tiedätkö mitä nämä tarkoittavat? Kokosimme tv-mainonnan sanaston. Tutustu terminologiaan täällä »

Ladattavat oppaat

Täältä löydät kaikki ladattavat oppaamme. Saat oppaista hyödyllistä tietoa sekä ideoita ja inspiraatiota. 

ikoni-lataa-2

Televisiomainonnan perusteet

Opas on suunniteltu etenkin sinulle, jolle television maailma on vielä tuntemattomampi. Olemme keränneet tietoa television peruskäsitteistä, mahdollisuuksista, vaikuttavuudesta ja tarjolla on lisäksi käytännön vinkkejä!

Lataa opas →

ikoni-lataa-2

Attention-opas

Mainonnan maailmassa huomion saaminen on tärkeämpää kuin koskaan. Screenforce Finlandin uusi Attention-opas pureutuu huomiomittaukseen ja sen rooliin tuloksellisessa markkinointiviestinnässä. Oppaan sisältö perustuu alan johtavien asiantuntijoiden näkemyksiin. Se tarjoaa käytännön tietoa siitä, miten eri mediat ja mainonnan muodot todella tavoittavat yleisön ja kuinka kampanjoiden tehokkuutta voi parantaa.

Lataa raportti →

ikoni-lataa-2

Huomiota huomiomittareille -raportti

Lataa Thinkboxin laaja raportti, joka auttaa mainostajia ymmärtämään, mihin heidän kannattaa keskittyä mainonnan vaikutuksen tehostamiseksi. 

Lataa raportti →

ikoni-lataa-2

Yhteismitallisuusraportti

Mittausasiantuntija Richard Marks laati Screenforcelle yleiskatsauksen, jossa hän kertoo oman näkemyksensä videon mittaamisen globaaleista trendeistä ja siitä, miten Suomen Total TV -mainonnan mittaus (TTVAM) istuu laajempaan kuvaan. 

Lataa raportti →