TV-mainonta

TV-mainonta

Mitä television mainostuotteet ovat ja mihin tarpeisiin ne vastaavat? Mitkä ovat TV-mainonnan vahvuudet? 
Premium-video

Premium-video

Premium-video on ammattimaisesti tuotettua videosisältöä, joka kohdennetaan bränditurvallisessa ja laadukkaassa ympäristössä sitoutuneelle yleisölle.

TV-terminologia

Bruttopeitto, nettopeitto, päällekkäispeitto ... Tiedätkö mitä nämä tarkoittavat? Kokosimme TV-mainonnan sanaston. Tutustu terminologiaan täällä »

Ladattavat oppaat

Täältä löydät kaikki ladattavat oppaamme. Saat oppaista hyödyllistä tietoa sekä ideoita ja inspiraatiota. 

TV-mainonnan perusteet

TV-mainonnan perusteet

Haluatko tietoa TV:n mahdollisuuksista, tavoittavuudesta ja tulevaisuudesta? Olemme koonneet oppaan, mistä löydät perustietoja vaikuttavasta TV-mainonnasta. Saat oppaasta ideoita ja inspiraatiota TV:n hyödyntämiseen.

Lataa opas →

Screenforce_OPAS_TV-matematiikan-perusteet-kansi

TV-matematiikan perusteet

TV-mainontaan liittyy tunnuslukuja ja käsitteitä, jotka voivat tuntua alkuun vaikeilta. Mutta ei hätää! Kaikessa on logiikka, ja Screenforcella tarjoaa tukea ja työkaluja. Tässä oppaassa käymme läpi muutamia perusmittareita, jotka markkinoinnin ammattilaisen on hyvä tuntea tehokkaan TV-kampanjan suunnittelussa.

Lataa opas →

ikoni-lataa

Viewability opas (IAB)

Oppaan tavoitteena on kiteyttää lukijalle, mistä online-mainonnan näkyvyydessä on kyse ja millaista kehitystyötä mainonnan toimiala viewabilityn suhteen on tekemässä.

Lataa opas →

ikoni-lataa

Ohjelmallisen ostamisen opas (IAB)

Oppaaseen on koottu niin ostajien kuin myyjienkin näkövinkkelit siihen, millaisia asioita ohjelmallisessa ostamisessa tulisi ottaa huomioon. 

Lataa opas →

ikoni-lataa

Ota mediajargoni haltuun — termi kerrallaan (MTV)

Lataa opas mainonnan, median ja markkinoinnin keskeiseen sanastoon.

Lataa opas →