![TV-mainonta](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/screenforce-general-image-1-800px.jpg?width=720&name=screenforce-general-image-1-800px.jpg)
TV-mainonta
Mitä television mainostuotteet ovat ja mihin tarpeisiin ne vastaavat? Mitkä ovat tv-mainonnan vahvuudet?![Premium-video](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/screenforce-general-image-14-1920px.jpg?width=720&name=screenforce-general-image-14-1920px.jpg)
Premium-video
Premium-video on ammattimaisesti tuotettua videosisältöä, joka kohdennetaan bränditurvallisessa ja laadukkaassa ympäristössä sitoutuneelle yleisölle.TV-terminologia
Ladattavat oppaat
Täältä löydät kaikki ladattavat oppaamme. Saat oppaista hyödyllistä tietoa sekä ideoita ja inspiraatiota.
![](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/SF_televisiomainonnanperusteet_hero.jpg?width=1440&name=SF_televisiomainonnanperusteet_hero.jpg)
![ikoni-lataa-2](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/ikoni-lataa-2.jpg?width=960&name=ikoni-lataa-2.jpg)
Televisiomainonnan perusteet
Opas on suunniteltu etenkin sinulle, jolle television maailma on vielä tuntemattomampi. Olemme keränneet tietoa television peruskäsitteistä, mahdollisuuksista, vaikuttavuudesta ja tarjolla on lisäksi käytännön vinkkejä!
![ikoni-lataa-2](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/ikoni-lataa-2.jpg?width=960&name=ikoni-lataa-2.jpg)
Huomiota huomiomittareille -raportti
Lataa Thinkboxin laaja raportti, joka auttaa mainostajia ymmärtämään, mihin heidän kannattaa keskittyä mainonnan vaikutuksen tehostamiseksi.
![ikoni-lataa-2](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/ikoni-lataa-2.jpg?width=960&name=ikoni-lataa-2.jpg)
Yhteismitallisuusraportti
Mittausasiantuntija Richard Marks laati Screenforcelle yleiskatsauksen, jossa hän kertoo oman näkemyksensä videon mittaamisen globaaleista trendeistä ja siitä, miten Suomen Total TV -mainonnan mittaus (TTVAM) istuu laajempaan kuvaan.