Mitä etsit?

    Case: Ohjelmayhteistyö Diilin kanssa nosti Fennian brändimielikuvaa

    Fennia teki keväällä ohjelmayhteistyötä yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin sekä Radio Suomipopilla kuuluvan Aamulypsyn kanssa. Kokonaisuuteen kuului mm. promoja ja tunnisteita ohjelmien...

    Case: Visman tunnettuus kasvoi Diili-ohjelmayhteistyön myötä

    Verkkomaksupalveluja tarjoava Visma Pay toteutti keväällä ohjelmayhteistyökampanjan yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin kanssa. Visma Payn TV-tunnisteet näkyivät niin ohjelman...

    Uusi tutkimus Suomesta: Televisiomainonta tuo eniten lisämyyntiä

    MTV:n ja Dagmarin Suomessa toteuttama tutkimus kertoo, että televisiomainonta tuo enemmän lisämyyntiä kuin mikään muu kanava. Tutkimus selvitti, mikä on mainonnan yhteys yrityksen myyntiin ja...

    Ajankohtaista luettavaa maailmalta

    Kävimme läpi tv-maailman ajankohtaiset kuulumiset ja valitsimme kiinnostavimmat uutiset kansainväliseltä kentältä. Kurkkaa tästä alkusyksyn parhaat palat!

    Mikä Connected TV ja miten se vaikuttaa televisiomainontaan?

    IAB Finlandin Videomainonnan työryhmä on julkaissut Connected TV -oppaan. Opas kertoo CTV-markkinoiden vahvasta kasvusta ja antaa lisäksi vinkkejä CTV-mainonnan suunnitteluun. Tiivistimme siitä...

    Tutkimus: Huomioarvo erinomainen työkalu mainonnan tulosten mittaukseen

    Mainosalan ammattilaisten muodostama The Attention Council (TAC) selvitti, millaisia yhteyksiä markkinoinnin huomioarvolla on markkinoinnin tuloksiin. "The Link Between Attention Metrics &Outcomes"...

    Case: Unelmien MM-kisat nosti Atria Wilhelmin myynnin hurjaan nousuun

    Atria Wilhem on toiminut MM-jääkiekon kisalähetysten kumppanina jo useana keväänä. Viime vuodelle suunniteltu iso mainoskampanja sai takaiskun, kun MM-kisat peruttiin. Atria Wilhelm pelasti tilanteen...

    Case: Pohjola Vakuutuksen massamediakampanja ylitti kaikki tavoitteet

    OP Ryhmä toteutti Pohjola Vakuutuksen brändilanseerauksen yhteydessä mediakapmanjan, jonka tavoitteena oli viestiä nimenmuutoksesta ja päästä asiakkaiden ostoharkintaan. Kampanjalla pyrittiin...

    5 syytä, miksi TV-mainonta kannattaa

    Televisiomainonta tarjoaa tutkitusti tehokkaan keinon uusista tuotteista ja kampanjoista kertomiseen sekä tunnettuuden kasvattamiseen, mutta miksi?

    ikoni-liity-postituslistalle

    Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

    Liity postituslistalle!