Mitä etsit?

    Katso webinaarin yhteenveto: Online Talk with Peter Field

    Screenforce Finland toimii aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa. Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on Global TV Group, mihin Screenforce  kuuluu.

    Screenforce käynnistää TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen

    Mainostajat haluavat yhteismitallisia mittareita kampanjoidensa suunnitteluun ja raportointiin. Screenforce Finland toteuttaa nyt TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen ...

    Poikkeusajan katseluraportti -huhtikuu

    Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 11.5.2020). 

    Viikoittainen poikkeusajan katseluraportti -viikko 16

    Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 28.4.2020).
     
      T elevision päivätavoittavuus on kasvanut 7,4% edellisen vuoden vastaavaan ajankohtaan...

    Televisio tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana

    Televisio on uuden tutkimuksen mukaan luotettavin ja tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana.

    TIEDOTE: TV:n katselussa iso kasvu

    TV:n katselussa iso kasvu – erityisesti alle 55-vuotiaiden tavoittavuus nousi.

    TV on nyt suomalaisille turvasatama

    Suomalaiset hakevat koronakriisissä tietoa ja yhteisöllisyyden tunnetta televisiosta. Puoleensa vetää etenkin kotimainen sisältö, jota ei muualta saa.

    Case: Sabora Pharma

    Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.

    ikoni-liity-postituslistalle

    Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

    Liity postituslistalle!