Mitä etsit?

    Mitä on tv ja miksi terminologialla on väliä?

    VOD, Total TV, OTS, CTV, HBBTV… termejä, jotka ovat tv-alalla työskenteleville arkea, mutta vieraita televisiomainonnasta kiinnostuneille ja terminologiaan ensimmäistä kertaa törmääville.  Voisi...

    Ajankohtaista luettavaa maailmalta 8/2022

    Syksy tekee tuloaan, ja nyt on hyvä hetki käydä läpi kesän aikana ilmestyneet artikkelit ja tutkimukset. Tässä ajankohtainen lukupaketti tv-maailman kuulumisista!

    Vieraskynä: Ota hybriditelevision mahdollisuudet käyttöön

    Markkinointiviestien tulva kuluttajan arjessa on valtava, ja kanavien kirjo lisääntyy koko ajan. Markkinoijilla on kasvava paine tuottaa viestejä, jotka aidosti erottautuvat. Luovan sisällön lisäksi...

    Tutkimus: Videomainonnan vaikuttavuudessa mainosympäristöllä on väliä

    Vaikuttavatko kaikki videomainokset, jotka näytetään ennen varsinaista videosisältöä, samalla tavalla kanavasta riippumatta? Saksalainen SevenOne Media tutki, mikä on mainosympäristön vaikutus...

    Ajankohtaista luettavaa maailmalta 7/2022

    Hyvää kesää Screenforcelta! Taas on julkaistu monenmoista tutkimusta ja raporttia tv-mainonnan maailmasta. Ohessa ajankohtaista lukemista laiturin nokkaan.

    Suoratoistopalvelun uusi aika

    Kaupallisesta televisiotoiminnasta ei voi enää puhua pelkästään lineaarisena televisiona tai suoratoistopalveluna. Mediamaailma on laajempi ja käyttäjien kulutustottumukset moninaisempia. 

    Kaupallinen televisio Suomessa 2021 -julkaisu myös englanniksi

    Iso osa suomalaisista viihtyy edelleen television ääressä, sillä televisiota katsellen vietetään keskimäärin noin 2 tuntia ja 43 minuuttia päivässä (Finnpanel, TV-mittaritutkimus 2021). Yhä useampi...

    Global TV Group: Televisio yhä luotetuin media

    Global TV Groupin tuore julkaisu kertoo miten televisio on ajankohtainen ja sopeutuu siihen, miten ihmiset katsovat sisältöjä.  

    Mikä yhdistää maailman parhaita mainoksia?

    Kantarin toukokuun lopulla järjestämässä Creative Effectiveness Awards 2022 -webinaarissa perehdyttiin maailman parhaisiin mainoksiin vuonna 2021.

    ikoni-liity-postituslistalle

    Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

    Liity postituslistalle!