Mitä etsit?

    Kylmäpäisyys toi Vuoden mainostajalle myyntiennätyksen ja markkinan ykköspaikan

    McDonald’s valittiin Vuoden mainostajaksi Voitto-gaalassa. Palkinnon jakoi Screenforcen hallitus. Kiitosta sai erityisesti se, miten McDonald’s hyödynsi poikkeusvuoden kasvun Total TV:n katselussa ja...

    Mainoselokuvan luovuuden kehitys -Orlando Wood, System 1

    Kansainvälisen puheenvuoron Voitto-gaalassa piti Orlando Wood, System1 Groupin innovaatiojohtaja, Iso-Britannian mainonnan ammattilaisten instituutin (IPA) kunniajäsen sekä Lemon-kirjan kirjoittaja. ...

    Lidl ja Veikkaus kahmivat Voittoja – McDonald’s on Vuoden mainostaja

    Pitkäjänteinen brändinrakennus näkyi Voitto-gaalassa, jossa palkittiin poikkeusvuoden TV-mainontaa. Brändi ja siihen panostaminen kannatteli montaa yritystä raskaana vuonna.

    Vertailu: TV-mainonta Suomessa on erittäin kustannustehokasta

    Suomessa televisio voi hyvin. Pohjoismainen vertailu osoittaa, että Suomen TV-markkina on pysynyt vahvana sekä tavoittavuudella että katseluminuuteilla mitattuna. Lisäksi TV-mainonnan hinta on...

    Total TV -mainonnan mittaamisen kehitysprojekti käynnistyi

    Screenforce Finland on valinnut lontoolaisen Pure Cross Median huippuasiantuntijat Total TV -mainonnan mittaamisen kehitysprojektin vetäjäksi. Projekti toteutetaan yhteistyössä alan sidosryhmien...

    Kaupallinen Televisio Suomessa -julkaisu

    Kaupallinen TV Suomessa pärjää kansainvälisessä vertailussa. Varmista tietosi Suomen luvuista, lataamalla uusin vuosijulkaisu.

    Koronavuosi kasvatti suomalaisten televisionkatselua – TV:stä haetaan viihdettä ja tietoa

    Television äärellä viihdytään entistä pidempään ja ruutuaikaa kertyy yhä useamman laitteen parissaTämä ilmeni tammikuun TV-vuositilaisuudessa, jonka aikana kuultiin tulokset Finnpanelin ...

    ikoni-liity-postituslistalle

    Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

    Liity postituslistalle!