screenforce-general-image-4-1920px

Mediatalojen terveiset Amerikasta: tältä näyttää televisiomainonnan vuosi 2019

 Toukokuu on perinteisesti Yhdysvalloissa TV-yhtiöissä kiireistä aikaa, koska silloin TV-talot lanseeraavat uudet ohjelmat ja marssittavat lavalle isoimmat tähtensä vakuuttamaan yleisön television...

Screenforce_Day-70

Rupen Shah: TV rentouttaa ja vie pois arjesta

 Video on juurtunut lujasti elämäämme – oli kyse sitten TV-illasta tai bussissa puhelimen ruudulta katsotusta lempisarjan jaksosta. Katsomismahdollisuutemme ovat nyt laajemmat kuin koskaan ennen.  

Screenforce_panelistit_1920x672px-01

Screenforce Day 2019 -tapahtuma keräsi yli 500 kävijää

TV -alan suurin seminaaritapahtuma (7.5.2019) keräsi paikalle yli 500 alan ammattilaista.

Voit ladata puhujien presentaatiot allaolevista linkeistä.  Valokuvia tapahtumasta voi selata täällä.

 

 

 

 

iStock-925064272

Hybridi-mainonta aktivoi katsojat brändisi pariin – ja nopeasti

 

Kaupallisten viestien kohdentaminen valittuihin ryhmiin on erittäin tehokasta online-mainonnan avulla. Jos olet etsinyt netistä tietoa K-Raudan nettisivuilta tiilikattojen hinnoista, on...

iStock-919955346

Miten voi vaikuttaa uudessa olohuoneessa? Screenforce Day etsii vastauksia

Mediankulutus ja TV:n käyttö muuttuu nyt äärimmäisen nopeasti. Miten brändi voi navigoida tuloksellisesti digitaalisessa maailmassa? Meistä jokainen näkee yhä useammin, että lempisarjoja katsotaan...

parhaat-sekunnit-1920px

PARHAAT SEKUNNIT-kilpailun uusi 2019 kausi on nyt!

Uusi kausi on nyt!

Hyvä mainoselokuva koskettaa, päätyy puheenaiheeksi kahvihuoneeseen ja saa kassakoneen kilisemään. Suomessa tuotetaan vuosittain kymmeniä laadukkaita mainosfilmejä, joiden luovuus...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!