Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Voitto-gaala: katso shortlist ja äänestä suosikkiasi!

Vuoden sykähdyttävimmät mainoselokuvat palkitaan Voitto-gaalassa. Vuoden 2022 parhaat mainoselokuvat ja niiden tekijät palkitaan 9.3. Voitto-gaalassa. 28. kerran järjestettävässä gaalassa juhlitaan...

Case: Souvenaidin tv-kampanja tavoitti kohderyhmät ja kasvatti myyntiä

Souvenaid on kliininen ravintovalmiste, joka on kehitetty varhaisen Alzheimerin taudin ruokavaliohoitoon. Tuotetta on tutkittu jo 20 vuotta, mutta vuonna 2020 siitä saatiin tuoreita tutkimustuloksia,...

Case: Rahalaitoksen tuloksellinen ohjelmayhteistyö Komppania Ketonen & Gustafsbergin kanssa

Rahalaitos.fi teki keväällä 2022 menestyksekästä ohjelmayhteistyötä TV5:n armeijamaailmaan sijoittuvan Komppania Ketonen & Gustafsberg kanssa. Yhteistyön puitteissa ohjelmayhteistyötunnisteet...

Tv-vuosi 2022: kotimaisten suoratoistopalveluiden katseluaika kasvoi 20 prosenttia

Finnpanelin tuoreet tv-tilastot kertovat, että suomalaiset viihtyivät vuonna 2022 television ääressä edelleen hyvin. Televisiota katsottiin keskimäärin 3 tuntia 37 minuuttia päivässä, josta valtaosa...

Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlista on julkistettu

Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valikoitui värikäs kattaus vuoden 2022 mainoselokuvien parhaimmistoa. Tuotantoyhtiöistä eniten shortlistalle päätyi töitä Directors Guildilta (7) ja...

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 1/2023

Vuoden 2023 alussa kansainvälisellä mediakentällä on uutisoitu muun muassa CTV-mainonnan kasvusta, yleisömittauksen muuttuvista tarpeista sekä suoratoistopalveluiden näkymistä uudessa...

Suomi kehityksen kärjessä: Uusi Total TV -mainonnan mittaus markkinan käyttöön

Tv-sisältöjen katselutavat monipuolistuvat ja suoratoistopalvelujen katselu kasvaa. Tämän vuoksi myös mainonnan mittauksen tulee kehittyä. Uusi Total TV -mainonnan* mittaus antaa mainonnan ostajille...

Kurkistus tulevaan: Millaiset ovat vuoden 2023 näkymät tv-toimijoiden mukaan?

Suomen suurimpien kaupallisten televisioyhtiöiden mukaan tuleva vuosi tulee olemaan tv-mainonnan kannalta erittäin mielenkiintoinen. Television rooli on edelleen vakaa ja markkinointibudjeteista...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!