Televisiomainonnan tärkein kansainvälinen tapahtuma, The Future of TV Advertising Global, kokoaa jälleen alan asiantuntijat joulukuussa Lontooseen. Kaksipäiväinen konferenssi järjestetään 9.–10. joulukuuta ja se tarjoaa kattavan katsauksen siihen, mihin televisio on matkalla. Screenforce Finland tarjoaa suomalaisosallistujille alennuksen konferenssin lipuista.

The Future of TV Advertising Global on jo yli 15 vuoden ajan ollut televisio- ja videomainonnan johtavista kansainvälisistä tapahtumista. Se kokoaa yhteen markkinoijat, mediatoimistot, tv-yhtiöt ja teknologiatoimijat yli 30 maasta. Tapahtuma tunnetaan korkeatasoisesta sisällöstään, ajankohtaisista teemoistaan ja puhujistaan, jotka edustavat televisioalan terävintä kärkeä.

Tänä vuonna keskustelun ytimessä on tv-mainonnan nopea kehitys ja sen uusi rooli tuloksellisena sekä mitattavana mediana. Televisio vahvistaa asemaansa yhdistämällä brändinrakennuksen pitkäjänteisyyden ja datavetoisen mainonnan tehokkuuden. Kehitys vie kohti aikakautta, jossa mainonnan ostaminen ja kohdentaminen on aiempaa sujuvampaa ja vaikuttavampaa.

Mukana on jälleen vaikuttava joukko kansainvälisiä alan huippuja. Puhujina nähdään muun muassa: Mark Frain (Foxtel Media), Karen Kovacs (NBCUniversal), Kate Scott-Dawkins (WPP Media), James Rooke (Comcast Advertising), Simon Peel (The Other Lot) ja Justin Sampson (Barb).

Ohjelmassa käsitellään muun muassa kohdennettavan tv-mainonnan kehitystä, tulosten mittaamista ja ostamisen automatisointia. Keskusteluissa nousevat esiin myös televisiomainonnan rooli monikanavaisessa markkinoinnissa ja sen kyky tuottaa sekä brändiarvoa että mitattavia tuloksia.

 

FTVAG25_dontmissout_728x90_2

 

Screenforce Finland tarjoaa kaikille suomalaisosallistujille 30 % alennuksen tapahtuman lipuista. Alennuskoodi on voimassa 29.11.2025 saakka. Alennus aktivoidaan käyttämällä rekisteröitymisen yhteydessä koodia SCREENFORCEFI30.

Lisätietoa The Future of TV Advertising Global -tapahtumasta ja sen ohjelmasta löytyy tapahtuman virallisilta sivuilta.

 

FTVAG25_mailer_supercharging (kopio)

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!