Suodata sisältö aiheen mukaan
Saarioisten Klassikon tunnistaa voitti parhaan mainoselokuvan Grand Prix’n sekä Musiikki ja äänisuunnittelu -sarjan. Myös Oululaisen Tämän suomalaisempaa ei ole -sarja palkittiin kahdella...
Kirjoittaja: Orlando Wood, System1 GroupTeksti on lyhennelmä artikkelista, joka julkaistiin alunperin lähteessä Admap Magazine, 9/2019; WARC.com -sivustolla.
Screenforce poimi Super Bowl -mainosten kiinnostavimmat teemat ja parhaat herkkupalat.
25-vuotiaan Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valikoitui sekä huumoria että suuria tunteita. Mainostajista eniten töitä shortlistalle sai Lidl Suomi (4). Tuotantoyhtiöiden töitä eniten...
Tuoreet mittaustulokset kertovat, että televisiota katselee päivittäin 66 % suomalaisista ja viikossa 87 % väestöstä. Luvut ilmenevät Finnpanelin tuoreista TV-katselutilastoistavuonna 2019....
Screenforce Finlandin hallitus kokoontui nyt tammikuussa 2020 ensimmäistä kertaa hieman uudistetulla kokoonpanolla, ja uudet jäsenet vihittiin heti alusta uusiin suunnitelmiin. Sanoma Media Finlandin...
Pitkän uran median ja erityisesti television parissa tehnyt Ebba Erolin on aloittanut Screenforce Finlandin projektikoordinaattorina.
Televisiomainonta tuottaa pitkällä aikavälillä parhaan tuloksen. Tämä käy ilmi Britannian televisiomainontaa edustavan Thinkboxin tutkimuksesta, jossa tutkittiin 50 brändin 1,4 miljardin punnan...