Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Global TV Groupin vuosittainen tutkimuspaketti on nyt julki

Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on The Global TV Group. The Global TV Group yhdistää kaupallisen television puolestapuhujia Euroopasta, Yhdysvalloista, Kanadasta, Australiasta ja...

Katso webinaarin yhteenveto: Online Talk with Peter Field

Screenforce Finland toimii aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa. Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on Global TV Group, mihin Screenforce  kuuluu.

Screenforce käynnistää TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen

Mainostajat haluavat yhteismitallisia mittareita kampanjoidensa suunnitteluun ja raportointiin. Screenforce Finland toteuttaa nyt TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen ...

Poikkeusajan katseluraportti -huhtikuu

Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 11.5.2020). 

Viikoittainen poikkeusajan katseluraportti -viikko 16

Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 28.4.2020).
 Television päivätavoittavuus on kasvanut 7,4% edellisen vuoden vastaavaan ajankohtaan...

Televisio tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana

Televisio on uuden tutkimuksen mukaan luotettavin ja tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana.

TIEDOTE: TV:n katselussa iso kasvu

TV:n katselussa iso kasvu – erityisesti alle 55-vuotiaiden tavoittavuus nousi.

TV on nyt suomalaisille turvasatama

Suomalaiset hakevat koronakriisissä tietoa ja yhteisöllisyyden tunnetta televisiosta. Puoleensa vetää etenkin kotimainen sisältö, jota ei muualta saa.

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!