Suodata sisältö aiheen mukaan
Joulumusiikin sesonki on huipussaan. Samat klassikot soivat joka nurkassa,ja perheet kokoontuvat rauhalliseen joulunviettoon.Ainakin meidän perheessämme nyyhkyleffojakin kulutetaan enemmän jouluna....
Viime vuosina lyhyt muoto on jyllännyt videomainonnassa. Kansainvälisesti mainosfilmi on kuitenkin yhä arvossaan.
Euroopan yleisradiounioni EBU, Euroopan kaupallisten tv-yhtiöiden yhteenliittymä ACT ja radio- ja televisioyhtiöiden myyntiorganisaatioita edustava järjestö egta juhlistavat YK:n tunnustamana...
Fazer sai tänä vuonna Voitto-gaalan myöntämän Vuoden mainostaja -tunnustuksen. Kyselimme Fazer Makeisten markkinointijohtaja Risto Kalstalta, miten TV-mainontaa oikein on hyödynnetty.
Egta ja the Global TV Group julkaisivat yhdessä TV-alan peruskirjan, joka luo kansainväliset standardit kansainväliselle mittaamiselle, datan läpinäkyvyydelle ja vastuullisuudelle.
Screenforcen Showroom -koulutus 4.9.2019 keskittyi TV-mainonnan uusiin tuuliin ja tuoreisiin keisseihin. Väkeä oli tuvan täydeltä ja jonotuslistakin oli pitkä. Tässä pieni kooste koulutuksen annista.
Kuinka monta euroa liikevaihtoa saa eri medioihin sijoitetulla eurolla? Mikä panostus tuo myyntiä lyhyellä ja mikä pitkällä aikavälillä?
Thinkbox on ollut mainonnan tehokkuuden mestari jo pitkään – se on teettänyt useita palkittuja tutkimuksia, jotka ovat tarjonneet mainostajille todisteita investointien tarpeellisuudesta.