Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Parhaita joulumainoksia Suomesta

Joulumusiikin sesonki on huipussaan. Samat klassikot soivat joka nurkassa,ja perheet kokoontuvat rauhalliseen joulunviettoon.Ainakin meidän perheessämme nyyhkyleffojakin kulutetaan enemmän jouluna....

Parhaita joulumainoksia maailmalta: Onko pituudella väliä?

5, 30 vai 60 sekuntia?  

Viime vuosina lyhyt muoto on jyllännyt videomainonnassa. Kansainvälisesti mainosfilmi on kuitenkin yhä arvossaan. 

2019_wtvd_globe

Hyvää kansainvälistä TV-päivää!

Euroopan yleisradiounioni EBU, Euroopan kaupallisten tv-yhtiöiden yhteenliittymä ACT ja radio- ja televisioyhtiöiden myyntiorganisaatioita edustava järjestö egta juhlistavat YK:n tunnustamana...

voittogaala2019-2970

Haastattelussa Vuoden Mainostaja: Fazer

Fazer sai tänä vuonna Voitto-gaalan myöntämän Vuoden mainostaja -tunnustuksen. Kyselimme Fazer Makeisten markkinointijohtaja Risto Kalstalta, miten TV-mainontaa oikein on hyödynnetty.

Global-tv-group

TV-ala nostaa rimaa monialustaiselle katsojamittaamiselle

Egta ja the Global TV Group julkaisivat yhdessä TV-alan peruskirjan, joka luo kansainväliset standardit kansainväliselle mittaamiselle, datan läpinäkyvyydelle ja vastuullisuudelle.

ScreenforceShowroom_2_0219_1920px

Kooste tapahtumasta Screenforce Showroom: Ajankohtaista TV-mainnonnasta ammattilaisille

Screenforcen Showroom -koulutus 4.9.2019 keskittyi TV-mainonnan uusiin tuuliin ja tuoreisiin keisseihin. Väkeä oli tuvan täydeltä ja jonotuslistakin oli pitkä. Tässä pieni kooste koulutuksen annista.

roi_hero_1920

Syväsukellus kuittidataan paljastaa: TV-mainonta toi parhaan tuoton Gigantille

  • Myynti- ja markkinointidataa analysoinut jättitutkimus paljastaa, että Total TV -mainonta tuo parhaan tuoton sijoitetulle mainoseurolle. Total TV yhdistää lineaarisen television ja netti-TV:n...

roi_hero

Markkinointi tuottaa siinä missä tehdaskin – miksi siitä puhutaan vain kuluna?

Kuinka monta euroa liikevaihtoa saa eri medioihin sijoitetulla eurolla? Mikä panostus tuo myyntiä lyhyellä ja mikä pitkällä aikavälillä?

iStock-654548310

Miten pieni yritys voi hyötyä TV-mainonnasta? 7 rahanarvoista vinkkiä

Thinkbox on ollut mainonnan tehokkuuden mestari jo pitkään – se on teettänyt useita palkittuja tutkimuksia, jotka ovat tarjonneet mainostajille todisteita investointien tarpeellisuudesta.

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!