Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.
screenforce-general-image-4-1920px

Mediatalojen terveiset Amerikasta: tältä näyttää televisiomainonnan vuosi 2019

Toukokuu on perinteisesti Yhdysvalloissa TV-yhtiöissä kiireistä aikaa, koska silloin TV-talot lanseeraavat uudet ohjelmat ja marssittavat lavalle isoimmat tähtensä vakuuttamaan yleisön television...

Screenforce_Day-70

Rupen Shah: TV rentouttaa ja vie pois arjesta

Video on juurtunut lujasti elämäämme – oli kyse sitten TV-illasta tai bussissa puhelimen ruudulta katsotusta lempisarjan jaksosta. Katsomismahdollisuutemme ovat nyt laajemmat kuin koskaan ennen. 

Screenforce_panelistit_1920x672px-01

Screenforce Day 2019 -tapahtuma keräsi yli 500 kävijää

TV -alan suurin seminaaritapahtuma (7.5.2019) keräsi paikalle yli 500 alan ammattilaista.

Voit ladata puhujien presentaatiot allaolevista linkeistä.  Valokuvia tapahtumasta voi selata täällä.

iStock-925064272

Hybridi-mainonta aktivoi katsojat brändisi pariin – ja nopeasti

Kaupallisten viestien kohdentaminen valittuihin ryhmiin onerittäintehokastaonline-mainonnanavulla. Jos olet etsinyt netistä tietoa K-Raudan nettisivuilta tiilikattojen hinnoista, on...

iStock-919955346

Miten voi vaikuttaa uudessa olohuoneessa? Screenforce Day etsii vastauksia

Mediankulutus ja TV:n käyttö muuttuu nyt äärimmäisen nopeasti. Miten brändi voi navigoida tuloksellisesti digitaalisessa maailmassa? Meistä jokainen näkee yhä useammin, että lempisarjoja katsotaan...

voitto-palkinto

Voitto 2018 –kilpailun Grand Prix –voittaja on Lidl Suomi

Lehdistötiedote – Julkaisuvapaa 7.3.2019 klo 22.00

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!