Fennia teki keväällä ohjelmayhteistyötä yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin sekä Radio Suomipopilla kuuluvan Aamulypsyn kanssa. Kokonaisuuteen kuului mm. promoja ja tunnisteita ohjelmien esityksissä.

Yhteistyöllä haluttiin vahvistaa niin Fennian yrittäjyysmielikuvaa kuin tunnettuutta, ja tulosten mukaan tässä myös onnistuttiin. Kohderyhmästä 39 % oli sitä mieltä, että ohjelmayhteistyö paransi heidän mielikuvaansa Fenniasta, ja Diiliä seuranneista jopa 78 % muisti nähneensä Fennian mainontaa.

Miten menestyksekäs brand matching toteutettiin? Lue kampanjasta lisää täältä:

https://media.sanoma.fi/aina-tulee-sanomista/caset/fennia

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!