Verkkomaksupalveluja tarjoava Visma Pay toteutti keväällä ohjelmayhteistyökampanjan yrittäjille suunnatun tosi-tv-ohjelma Diilin kanssa. Visma Payn TV-tunnisteet näkyivät niin ohjelman ensiesityksissä kuin pikauusinnoisa sekä Ruutu-palvelussa.

Tulosten mukaan kampanja paransi Visman brändimielikuvaa ja lisäksi mainonnan sopivuus ohjelmaan ylitti tietopankkikeskiarvot: Ohjelmaa säännöllisesti seuraavista mainonnan muisti jopa 78 %. Samalla Visman kohderyhmään kuuluvista 68 % arveli Visman Diilin luontevaksi yhteistyökumppaniksi.

Tutustu erinomaisesti onnistuneen kampanjan tuloksiin tarkemmin:

https://media.sanoma.fi/aina-tulee-sanomista/caset/visma-pay

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!