Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys -ja kehityshankkeen raportti

Mainostajat peränkuuluttavat yhteismitallisia mittareita kampanjoiden suunnitteluun ja raportointiin. Screenforce Finland toteutti TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen...

Näin otat TV-sanaston haltuun

You can only walk the walk, if you talk the talk! Näin otat TV-sanaston haltuun - juuri ilmestynyt opas selventää kansainvälistä media-alan sanastoa.

Tiedote: ViacomCBS Screenforce Finlandin jäseneksi

Suomen kaupallisten televisiokanavien kattojärjestö, Screenforce Finland sai uudeksi jäsenekseen ViacomCBS Networks International Nordicsin. Screenforce Finlandin hallitus hyväksyi Viacomin...

Global TV Groupin vuosittainen tutkimuspaketti on nyt julki

Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on The Global TV Group. The Global TV Group yhdistää kaupallisen television puolestapuhujia Euroopasta, Yhdysvalloista, Kanadasta, Australiasta ja...

Katso webinaarin yhteenveto: Online Talk with Peter Field

Screenforce Finland toimii aktiivisesti kansainvälisissä verkostoissa. Yksi Screenforcen kansainvälisistä verkostoista on Global TV Group, mihin Screenforce  kuuluu.

Screenforce käynnistää TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen

Mainostajat haluavat yhteismitallisia mittareita kampanjoidensa suunnitteluun ja raportointiin. Screenforce Finland toteuttaa nyt TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen ...

Poikkeusajan katseluraportti -huhtikuu

Korona muuttaa TV:n katselua – katso tuoreimmat luvut päivittyvästä raportista (päivitetty 11.5.2020). 

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!