Suodata sisältö aiheen mukaan
Mainostajat haluavat yhteismitallisia mittareita kampanjoidensa suunnitteluun ja raportointiin. Screenforce Finland toteuttaa nyt TV-mainonnan yhteismitallisuuden selvitys- ja kehityshankkeen ...
Televisio on uuden tutkimuksen mukaan luotettavin ja tärkein tiedonlähde koronan/COVID-19 -pandemian aikana.
TV:n katselussa iso kasvu – erityisesti alle 55-vuotiaiden tavoittavuus nousi.
Suomalaiset hakevat koronakriisissä tietoa ja yhteisöllisyyden tunnetta televisiosta. Puoleensa vetää etenkin kotimainen sisältö, jota ei muualta saa.
Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.
Leipomoyritys Vaasanin rakastettu brändi Ruispalat oli yhteistyökumppani Discoveryn Atlantin yli -suosikkisarjassa syksyllä 2019.