Suodata sisältö aiheen mukaan
TV-mainontaan liittyy tunnuslukuja ja käsitteitä, jotka voivat tuntua alkuun vaikeilta. Mutta ei hätää! Kaikessa on logiikka, ja Screenforcella tukea ja työkaluja. Tässä blogissa käymme läpi muutamia...
Global TV Group tarjoaa mainostajille uusimmat TV-tehokkuustiedot ympäri maailmaa. Tietopankki osoittaa, että televisio toimii kaikilla markkinoilla asiakkaiden kaikkien tavoitteiden saavuttamiseksi.
Poikkeuksellisen pandemiavuodentiedetään kasvattaneen TV:n katselua voimakkaasti. Finnpanelin tilastojen mukaan TV:tä katsottiinvuonna 2020peräti2 tuntia ja 47 minuuttia päivässä.
Televisio on medioista tutkituin. Silti siitä liikkuu monia sitkeitä myyttejä, jotka eivät pidä paikkaansa. Moni TV-alan ammattilainen onkin tuskastunut siihen, että joutuu jatkuvasti puolustamaan...
McDonald’s valittiin Vuoden mainostajaksi Voitto-gaalassa. Palkinnon jakoi Screenforcen hallitus. Kiitosta sai erityisesti se, miten McDonald’s hyödynsi poikkeusvuoden kasvun Total TV:n katselussa ja...
Kansainvälisen puheenvuoron Voitto-gaalassa piti Orlando Wood, System1 Groupin innovaatiojohtaja, Iso-Britannian mainonnan ammattilaisten instituutin (IPA) kunniajäsen sekä Lemon-kirjan kirjoittaja....
Pitkäjänteinen brändinrakennus näkyi Voitto-gaalassa, jossa palkittiin poikkeusvuoden TV-mainontaa. Brändi ja siihen panostaminen kannatteli montaa yritystä raskaana vuonna.
Suomessa televisio voi hyvin. Pohjoismainenvertailuosoittaa,että Suomen TV-markkinaon pysynytvahvana sekätavoittavuudella ettäkatseluminuuteillamitattuna. LisäksiTV-mainonnanhinta on...