Televisio tavoittaa suomalaisista jopa 85 prosenttia viikossa ja poikkeusolot ovat vain lisänneet ruutuaikaa. TV:tä katsottiin viime vuonna 2 tuntia ja 43 minuuttia päivässä. Kun mukaan lasketaan kaikki katselu, TV-ruudun äärellä viihdyttiin jo 3,5 tuntia päivässä. Ruutuaikaa ovat kasvattaneet paitsi poikkeusolot, myös muun muassa suosiotaan jo pitkään nostaneet suoratoistopalvelut.

Mitä muuta televisiolle kuuluu juuri nyt? Kurkkaa nämä ja monet muut avainluvut päivitetystä Kaupallinen televisio Suomessa -julkaisusta, josta löydät tuoretta faktatietoa myös televisiomainonnasta.


Lataa julkaisu tästä!

vuosi-2021-lukuina-v2

Muista hyödyntää myös muita oppaitamme, kuten TV-matematiikan opasta. TV-mainontaan liittyy tunnuslukuja ja käsitteitä, jotka voivat tuntua alkuun vaikeilta. Mutta ei hätää, kaikessa on logiikka! Screenforce tarjoaa tukea ja työkaluja. 

Perusoppaat:

1) TV -mainonnan perusteet

2) TV -matematiikan opas

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery, Fox Networks Group ja Viacom CBS. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää samasta aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!