Mikä saa yrityksen kasvamaan silloinkin, kun markkinat myllertävät? Vastaus ei löydy taulukoista ja prosesseista, vaan rohkeista, ihmislähtöisistä ideoista. Juuri luovuus liiketoiminnassa oli aiheena, kun The Global TV Groupin järjesti syyskuussa webinaarin Unstoppable growth for your business.

Webinaarissa kuultiin kiinnostavia ja tuoreita ajatuksia luovuudesta, kun esityksensä aiheesta tarjosivat mainonnan legenda Sir John Hegarty ja System1:n luova johtaja Orlando Wood.

Heidän viestinsä oli selkeä: luovuus ei ole koriste, vaan liiketoiminnan moottori. Rohkeat ideat herättävät ihmisten huomion, synnyttävät tunteita ja vahvistavat brändiä pitkällä aikavälillä. Keskustelussa nousi esiin myös se, miten tv pitää pintansa kanavana, joka rakentaa brändejä vahvemmiksi vuosi toisensa jälkeen.

Jos et ehtinyt seurata webinaaria suorana, pääset tästä linkistä tallenteeseen

Löydät tästä webinaarin esitysmateriaalit sekä kiinnostavia tutkimuksia luovuudesta ja ROI:sta ja lisätietoa Sir John Hegartyn ja Orlando Woodin masterclass-kursseista.

Muista myös tutustua Global TV Groupin sivuihin, josta löydät lisää tutkimuksia luovuudesta, tehokkuudesta ja monikanavaisen tv-mainonnan tuloksellisuudesta.

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!