Tervetuloa Global TV Groupin maksuttomaan webinaariin, jossa pureudutaan luovuuden rooliin brändien ja liiketoiminnan kasvussa. Nykypäivän mediamaailmassa, jossa huomio jakautuu hajanaisesti ja mainonta toistaa tuttuja kaavoja, tarvitaan enemmän tarinankerrontaa, tunnetta ja esiintymisen taitoa. Televisio tarjoaa tälle yhä ylivoimaisen näyttämön.
Webinaarin puhujina kuullaan kahta markkinoinnin ja mainonnan huippuosaajaa, kun esityksenä tarjoavat kansainvälisesti palkittu luova johtaja ja toimistolegenda Sir John Hegarty sekä Orlando Wood, joka tunnetaan yhtenä mainonnan vaikuttavuuden tunnetuimmista tutkijoista.
Heidän viestinsä on selkeä: brändien kasvu vaatii rohkeita ideoita, tunteita herättävää tarinankerrontaa ja esiintymisen taitoa, eikä vain pelkkää tehokkuusajattelua. Tässä ympäristössä tv tarjoaa edelleen erinomaiset puitteet erottuvalle ja muistettavalle mainonnalle.
The Global TV Group Webinaari: The Case for Creativity
Why bold ideas and brilliant TV are needed more than ever
Keskiviikkona 24.9. klo 17.00
Webinaarin sisältö
Sir John Hegarty: Luovuus on kasvun moottori
Hegarty kertoo, miksi luovuus on kaupallisen menestyksen keskeisin voimavara ja miten tunteisiin vetoavat, viihdyttävät ideat luovat aitoa liiketoiminnallista arvoa. Hegarty kertoo myös, miksi juuri televisio on paras paikka tehdä näistä ideoista totta.
Orlando Wood: Luovuuden suunnanmuutos
Wood haastaa nykyistä mainontaa. Hän peräänkuuluttaa sen sijaan ihmislähtöistä, kulttuuria puhuttelevaa mainontaa, jossa tv tarjoaa näyttämön vaikuttavalle esittämiselle ja suurille tarinoille, jotka voivat palauttaa mainonnan vaikuttavuuden.
Kenelle webinaari on tarkoitettu?
Webinaari on avoin ja maksuton kaikille, joita kiinnostaa mainonnan vaikuttavuus, luova suunnittelu ja brändinrakennus. Se tarjoaa inspiraatiota ja oivalluksia niin markkinoinnin, luovan työn kuin median ammattilaisille.
Rekisteröidy tästä! Tule kuulemaan, miksi tv on yhä suurten ideoiden koti.
Webinaarin puhujista
Sir John Hegarty, Perustaja ja luova johtaja, The Business of Creativity
Sir John Hegarty on mainosalan ikoni, joka on ollut perustamassa mm. Saatchi & Saatchia ja Bartle Bogle Hegartya. Hänen uransa ulottuu kuudelle vuosikymmenelle, ja hänen työnsä on palkittu Cannesin St. Mark’s Lionilla, D&AD:n President’s Awardilla sekä ritarin arvonimellä. Hegarty tunnetaan selkeistä, oivaltavista ja tunnevoimaisista kampanjoista ja tinkimättömästä uskosta luovuuden voimaan.
Orlando Wood, Chief Innovation Officer, System1 Group
Orlando Wood on kansainvälisesti arvostettu asiantuntija mainonnan vaikuttavuudesta ja luovan tyylin merkityksestä kaupalliseen kasvuun. Hän on analysoinut yli 26 000 mainosta, kirjoittanut kaksi alan suunnannäyttäjäteosta (Lemon ja Look Out) ja palkittu useilla alan tunnustuksilla. IPA:n kunniajäsenenä hän vaikuttaa laajasti myös alan kehitykseen.
Kiinnostuitko lisää? Syvennä osaamistasi puhujien omilla kursseilla
Webinaarin lisäksi kummallakin puhujalla on tarjolla oma erillinen koulutuskokonaisuutensa luovuuden kehittämiseen. Nämä kurssit ovat erillisiä webinaarista ja täysin vapaaehtoisia, mutta lämpimästi suositeltavia kaikille, jotka haluavat kehittää luovia valmiuksiaan ja saada aikaan tuloksia.
Sir John Hegarty: Creativity is for Growth
Kahdeksanosainen mestarikurssi luovien ideoiden kehittämisestä ja myymisestä. Mukana luentoja, livekeskusteluja ja konkreettisia työkaluja.
Orlando Wood: A.P.E. – Advertising Principles Explained
Kahdeksan viikon kurssi tehokkaan mainonnan periaatteista – yhdistäen psykologian, historian ja luovan suunnittelun parhaat käytännöt.
Global TV Groupin kautta saat 100 £ alennuksen kummasta tahansa yllämainitusta kurssista. Ryhmähinta on neuvoteltavissa useammalle osallistujalle samasta organisaatiosta. Kysy alennuskoodia osoitteesta [yrityksesi nimi].
