Atria Wilhem on toiminut MM-jääkiekon kisalähetysten kumppanina jo useana keväänä. Viime vuodelle suunniteltu iso mainoskampanja sai takaiskun, kun MM-kisat peruttiin. Atria Wilhelm pelasti tilanteen ideoimalla tällöin lätkäfaneille Unelmien MM-kisat reilun kuukauden varoajalla.

Kampanja oli suurmenestys: Ohjelmasarja tavoitti lähes 1,2 miljoonaa suomalaista ja ansaitun sekä sosiaalisen median näkyvyyden tavoittavuus oli miltei 9 500 000. Kampanja kasvatti Atria Wilhelmin myyntiä jopa 86 % edellisvuodesta.

Miten palkittu kampanja toteutettiin? Lue lisää MTV Spotista:

https://www.mtvspotti.fi/referenssit/atria-wilhelm-jarjesti-unelmien-mm-kisat-mtv-kanavilla-2020

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!