Mökkikaupan asiantuntija Aitoasunnot Oy halusi tavoittaa kesäasukkaat Etelä-Savossa ja Etelä-Karjalassa. Koska kaikki kesäasukkaat eivät lue paikallislehtiä tai kuuntele paikallisia radioasemia, päätti Aitoasunnot toteuttaa kesäisen mainoskampanjansa alueellista televisiomainontaa hyödyntäen.

Kampanja onnistui vahvistamaan Aitoasuntojen brändiä ja tuomaan myös uusia asiakkaita. Miltä se näytti käytännössä ja minkälainen mainosympäristö toimi parhaiten? Lue lisää MTV Spotista: https://www.mtvspotti.fi/referenssit/aitoasunnot-halusi-erottautua-mokkikaupan-asiantuntijana-tv-kampanjalla

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Discovery Networks Finland, Fox Networks Group ja Viacom CBS. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää samasta aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!