OP Ryhmä toteutti Pohjola Vakuutuksen brändilanseerauksen yhteydessä mediakapmanjan, jonka tavoitteena oli viestiä nimenmuutoksesta ja päästä asiakkaiden ostoharkintaan. Kampanjalla pyrittiin mahdollisimman laajaan tavoittavuuteen, jolloin massamedialla oli lanseerauksessa erittäin tärkeä rooli.

Yhteistyötä tehtiin muun muassa somevaikuttajien ja Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelman kanssa, minkä lisäksi kuluttajia lähestyttiin MTV:n spottikampanjalla sekä display- ja natiivinostoilla.

Kampanja kasvatti Pohjola Vakuutuksen tunnettuutta merkittävästi ja sen vaikutukset ylittivät kaikki tavoitteet. Miten tämä tehtiin? Lue lisää MTV Spotista:

https://www.mtvspotti.fi/referenssit/pohjola-vakuutuksen-brandi-tuotiin-menestyksekkaasti-takaisin-markkinoille

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!