Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Uusi tutkimus Suomesta: Televisiomainonta tuo eniten lisämyyntiä

MTV:n ja Dagmarin Suomessa toteuttama tutkimus kertoo, että televisiomainonta tuo enemmän lisämyyntiä kuin mikään muu kanava. Tutkimus selvitti, mikä on mainonnan yhteys yrityksen myyntiin ja...

Ajankohtaista luettavaa maailmalta

Kävimme läpi tv-maailman ajankohtaiset kuulumiset ja valitsimme kiinnostavimmat uutiset kansainväliseltä kentältä. Kurkkaa tästä alkusyksyn parhaat palat!

Mikä Connected TV ja miten se vaikuttaa televisiomainontaan?

IAB Finlandin Videomainonnan työryhmä on julkaissut Connected TV -oppaan. Opas kertoo CTV-markkinoiden vahvasta kasvusta ja antaa lisäksi vinkkejä CTV-mainonnan suunnitteluun. Tiivistimme siitä...

Tutkimus: Huomioarvo erinomainen työkalu mainonnan tulosten mittaukseen

Mainosalan ammattilaisten muodostama The Attention Council (TAC) selvitti, millaisia yhteyksiä markkinoinnin huomioarvolla on markkinoinnin tuloksiin. "The Link Between Attention Metrics &Outcomes"...

Case: Unelmien MM-kisat nosti Atria Wilhelmin myynnin hurjaan nousuun

Atria Wilhem on toiminut MM-jääkiekon kisalähetysten kumppanina jo useana keväänä. Viime vuodelle suunniteltu iso mainoskampanja sai takaiskun, kun MM-kisat peruttiin. Atria Wilhelm pelasti tilanteen...

Case: Pohjola Vakuutuksen massamediakampanja ylitti kaikki tavoitteet

OP Ryhmä toteutti Pohjola Vakuutuksen brändilanseerauksen yhteydessä mediakapmanjan, jonka tavoitteena oli viestiä nimenmuutoksesta ja päästä asiakkaiden ostoharkintaan. Kampanjalla pyrittiin...

5 syytä, miksi TV-mainonta kannattaa

Televisiomainonta tarjoaa tutkitusti tehokkaan keinon uusista tuotteista ja kampanjoista kertomiseen sekä tunnettuuden kasvattamiseen, mutta miksi?

Case: Aitoasuntojen TV-kampanja auttoi tavoittamaan kesämökkiläiset

Mökkikaupan asiantuntija Aitoasunnot Oy halusi tavoittaa kesäasukkaat Etelä-Savossa ja Etelä-Karjalassa. Koska kaikki kesäasukkaat eivät lue paikallislehtiä tai kuuntele paikallisia radioasemia,...

Miksi TV on yhä mainonnan ykkönen?

Katselutottumukset elävät ajassa, mutta TV-sisällöt ja -mainonta pitävät yhä pintansa. Televisio elää ja voi hyvin, toteaa markkinatutkimusyhtiö GWI:n Jason Mander.

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!