Suodata sisältö aiheen mukaan
Televisio tavoittaa suomalaisista jopa 85 prosenttia viikossa ja poikkeusolot ovat vain lisänneet ruutuaikaa. TV:tä katsottiin viime vuonna 2 tuntia ja 43 minuuttia päivässä. Kun mukaan lasketaan...
Spotgate Delivery -järjestelmässä otetaan käyttöön uusia ominaisuuksia toukokuun 2022 alussa. Tavoitteena on luoda entistä intuitiivisempi käyttökokemus sekä tehostaa viestintää ja...
MTV on palkinnut mainostajia, jotka ovat luoneet vaikuttavaa kasvua laajan tavoittavuuden markkinointia hyödyntäen. Maikkari julkaisi tammikuun lopussa kuusi tällaista Kasvukeissiä.
On jälleen aika perehtyä TV-alan ajankohtaisiin tutkimuksiin ja artikkeleihin! Tässä tuoreimmat nostomme.
Olemme koonneet oppaan, josta löydät perustietoja vaikuttavasta TV-mainonnasta. Saat oppaasta ideoita ja inspiraatiota TV:n hyödyntämiseen. Tavoitteenamme on tarjota tietoa TV:n mahdollisuuksista,...
Voitto-mainoselokuvakilpailun shortlistalle valittiin jälleen värikäs kattaus vuoden 2021 tasokkaimpia mainoselokuvia. Mainostajista eniten töitä finaaliin sai Lidl Suomi (6). Tuotantoyhtiöistä...
Tutkimusyhtiö Eye square on julkistanut tulokset yhdessä Saksan Screenforcen kanssa tekemästään tutkimuksesta, jolla mitattiin mainosten vaikutusta TV:ssä, kannettavalla tietokoneella ja...
Tammikuun lopuksi saatiin nähtäväksi taas mielenkiintoisia lukuja, kun Kantar julkisti mainosvuoden 2021 viralliset tulokset.