Huomion mittaaminen on herättänyt viime aikoina paljon… huomiota! Perinteiset mittarit, kuten näyttö- ja katselukerrat, kun eivät kerro koko kuvaa siitä, kuinka tehokkaasti mainonta on tavoittanut kuluttajat.

Thinkbox selvitti huomiomittareiden teoreettisia lähtökohtia sekä niiden soveltamista mainonnassa yhdessä huomiomittauksen asiantuntijoiden kanssa. Selvityksen perusteella syntyi palkitun kognitiotieteilijän, tohtori Ali Gooden, laaja raportti, joka auttaa mainostajia ymmärtämään, mihin heidän kannattaa keskittyä mainonnan vaikutuksen tehostamiseksi. 

Lukemisen tukena kannattaa hyödyntää Screenforcen päivitettyä mainosalan sanastoa.

Lataa suomeksi käännetty white paper täältä.

Lataa koko raportti tiedostona

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!