Suodata sisältö aiheen mukaan
Nyt kun pääsiäissuklaat on nautittu, on hyvä hetki pureutua huhtikuun kansainvälisiin mediatrendeihin. Koosteesta löytyy ilahduttava suomalaispanos: Screenforce Finlandin tuottama Attention-opas on...
Jos et ehtinyt kuuntelemaan livenä Screenforce Showroom Pro -tapahtumaa, on tallenne nyt katsottavissa kokonaisuudessaan. Noin kaksi tuntia kestävä tapahtumatallenne tarjoaa kiinnostavia...
Mainonnan maailmassa huomion saaminen on tärkeämpää kuin koskaan. Screenforce Finlandin uusi Attention-opas pureutuu huomiomittaukseen ja sen rooliin markkinoinnin suunnittelussa. Oppaan sisältö...
Elämme median murroskautta. Globaalien suoratoistopalveluiden rakenteet muuttuvat nopeasti ja tilausmallit uudistuvat ennennäkemättömällä tavalla. Suoratoistomarkkinan tilaajamäärien saavuttaessa...
Tervetuloa maaliskuun ajankohtaisten aiheiden pariin! Tällä kertaa pureudumme televisiomainonnan ylivoimaan ja sen vaikutuksiin kampanjoiden tuloksellisuudessa. Lisäksi tarkastelemme, miten tekoäly...
Maaliskuun alussa järjestetty vuosittainen Voitto-gaala kokosi yhteen mainoselokuva-alan huippuosaajat ja vaikuttavimmat kampanjat. Screenforce Finlandin hallitus palkitsi tapahtumassa If...
Screenforce Showroom Pro on pian jälleen täällä! Tällä kertaa ohjelman keskiössä on huomiomittaus (attention). Webinaarin kiinnostavin ja nimekkäin asiantuntija Dr. Karen Nelson-Field on yksi...
Edellisen vuoden parhaat mainoselokuvat palkittiin perjantaina 7.3. Voitto-gaalassa Vanhalla ylioppilastalolla Helsingissä. Grand Prix -palkinnon voitti Rakkautta & Anarkiaa -elokuvafestivaalin Olet...
Tervetuloa helmikuun ajankohtaisten aiheiden pariin, jossa luvassa kattaus markkinoinnin tuoreimpia tutkimustuloksia ja näkemyksiä. Sukellammme aiheisiin, jotka auttavat tekemään vaikuttavia...