Mitä etsit?

  • Ehdotuksia ei ole, koska hakukenttä on tyhjä.

Ajankohtaista maailmalta 09/2025

Mediamaailma elää ja muovautuu, mutta jotkut totuudet pysyvät: televisio säilyttää asemansa tavoittavuuden kuninkaana, luovuus voittaa algoritmin ja katsojan huomio on yhä arvokkain valuutta. Tässä...

Global TV Group -webinaari: katso tallenne luovien asiantuntijoiden esityksistä

Mikä saa yrityksen kasvamaan silloinkin, kun markkinat myllertävät? Vastaus ei löydy taulukoista ja prosesseista, vaan rohkeista, ihmislähtöisistä ideoista. Juuri luovuus liiketoiminnassa oli...

Uusi työryhmä liikkuvan kuvan ympärille

Marketing Finland ja Screenforce Finland perustavat yhdessä uuden työryhmän, joka tavoitteena on syventää osaamista liikkuvan kuvan hyödyntämisessä markkinoinnissa ja mainonnassa. Työryhmä haluaa...

Television Taika 2025 – agenda on nyt julki!

Kaupallisen television suurin ja merkittävin tapahtuma on jälleen vuorossa lokakuussa. Television Taika järjestetään nyt toista kertaa tutulla nimellään ja se kokoaa yhteen kaikki mainonnan,...

Sir John Hegarty: luovuuden merkityksestä televisiomainonnassa

Mainosalan legenda Sir John Hegarty on yksi pääpuhujistaGlobal TV Groupin maksuttomassa webinaarissa keskiviikkona 24.9. klo 17, jossa käsitellään luovuuden roolia brändien ja liiketoiminnan...

Save the Date 29.10. – Television Taika on taas pian täällä!

Save the Date 29.10. – Television Taika on taas pian täällä!

Viime vuonna uudistunut ja suuren suosion saavuttanut Television Taika järjestetään jälleen lokakuussa hybriditapahtumana. Tapahtuma keskittyy kaupallisen television ajankohtaisimpiin aiheisiin ja...

Webinaari: The Case for Creativity: Sir John Hegarty ja Orlando Wood

Tervetuloa Global TV Groupin maksuttomaan webinaariin, jossa pureudutaan luovuuden rooliin brändien ja liiketoiminnan kasvussa. Nykypäivän mediamaailmassa, jossa huomio jakautuu hajanaisesti ja...

Ajankohtaista maailmalta 07/2025

Olet sitten aurinkovarjon alla tai jo työn tuoksinassa toimistossa, nappaa lasi kylmää tai kuumaa juomaa ja istu alas nautiskelemaan tv- ja videomainonnan kuumimmista uutisista. Heinäkuun...

System1-tutkimukset: miksi luova mainonta on kannattavin investointi

Mainonnan vaikuttavuus syntyy tunteista ja toistosta. Kaksi System1 julkaisemaa tuoretta tutkimusta The Creative Dividend ja The Power of Compound Creativity paljastavat, miten luovuus ja...

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!