Suodata sisältö aiheen mukaan
Finnpanelin tv-vuosi 2023 -tilaisuudessa esiteltyjen lukujen valossa voi todeta, että kaupallinen tv voi erittäin hyvin, ja tv:n katselu kokoaa miljoonayleisöjä. Taistelu ihmisten ajankäytöstä käy...
Moi Mobiili on ollut TV5:n Leijonien jääkiekkolähetysten yhteistyökumppanina useamman kauden ajan ohjelmayhteistyötunnistein sekä L-bar erikoisratkaisulla. Kiekkofanit ovat huomioineet yhteistyön...
Vuosi 2023 päättyy ja on aika julkaista kuukausittainen katsaus uusimpien uutisten kera! Juhlapyhien evääksi esittelemme yhteenvedon viimeisten viikkojen ajankohtaisista asioista.
Mitä näkyy horisontissa? Listaamme muutamia aiheita, mitä ainakin Screenforce tulee ensi vuonna käsittelemään kiinnostavina aiheina.
Nyt on vuoden ihanin aika televisiossa - juhlakauden aikana brändit ja mainosten tekijät panostavat tunnerikkaisiin ja mieleenpainuviin brändikampanjoihin. Mainonnan vaikuttavuuden saavuttaminen...
Lokakuussa käynnistynyt MediaGuru pyrkii tehostamaan kotimaisia mediainvestointeja. Hankkeessa tuotettavat sertifikaatit auttavat rekrytoijia tunnistamaan eri mediaryhmien huippuosaajat jo...
Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Auta meitä kehittymään...
Tässä tuore paketti mieleenpainuvimpia uutisia viime viikoilta. Jaamme taas television kiehtovan maailman kiinnostavimmat tutkimukset, artikkelit ja pocastit, joihin olemme törmänneet viime aikoina.