Mitä etsit?

    TIEDOTE: TV:n katselussa iso kasvu

    TV:n katselussa iso kasvu – erityisesti alle 55-vuotiaiden tavoittavuus nousi.

    TV on nyt suomalaisille turvasatama

    Suomalaiset hakevat koronakriisissä tietoa ja yhteisöllisyyden tunnetta televisiosta. Puoleensa vetää etenkin kotimainen sisältö, jota ei muualta saa.

    Case: Sabora Pharma

    Footner-kuorintasukkien lanseeraus tavoitti naiskohderyhmän monimediallisella kampanjalla.

    Case: Vaasan ruispalat

    Leipomoyritys Vaasanin rakastettu brändi Ruispalat oli yhteistyökumppani Discoveryn Atlantin yli -suosikkisarjassa syksyllä 2019.

    Case: Viking Line - Monipuolinen ohjelmayhteistyö Big Brotherissa

    Viking Line oli mukana Nelosella syksyllä 2019 esitetyssä Big Brotherissa monipuolisella yhteistyöllä, jonka tavoitteena oli tunnettuuden kasvattaminen ja nuoremman kohderyhmän tavoittaminen....

    Case: Santa Maria

    Tehokasta brändiviestintää kelluvilla ohjelmayhteistyötunnisteilla.

    Voitto-mainoselokuvakilpailun palkinnot on jaettu – Saarioisten Klassikon tunnistaa oli illan tuplavoittaja

     

    Saarioisten Klassikon tunnistaa voitti parhaan mainoselokuvan Grand Prix’n sekä Musiikki ja äänisuunnittelu -sarjan. Myös Oululaisen Tämän suomalaisempaa ei ole -sarja palkittiin kahdella...

    Ihmisten lyhytjännitteisyys ajaa brändinrakennuksen kriisiin

    Kirjoittaja: Orlando Wood, System1 GroupTeksti on lyhennelmä artikkelista, joka julkaistiin alunperin lähteessä Admap Magazine, 9/2019; WARC.com -sivustolla. 

    ikoni-liity-postituslistalle

    Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

    Liity postituslistalle!