Suodata sisältö aiheen mukaan
Keskiviikkona pääsimme nauttimaan suomalaisen kaupallisen television suurimmasta tapahtumasta Television Taika 2025-seminaarissa, joka kokosi yhteen lähes 600 silmäparia Musiikkitaloon ja...
Jälleen on hyvä aika tarkastella, mitä kaikkea mediamaailmassa tapahtuu ja mihin suuntaan ala liikkuu. Lokakuun nostoissa luvassa on muun muassa asiaa CTV:n mittaamisesta, suoratoistopalveluiden...
Televisiomainonnan tärkein kansainvälinen tapahtuma, The Future of TV Advertising Global, kokoaa jälleen alan asiantuntijat joulukuussa Lontooseen. Kaksipäiväinen konferenssi järjestetään 9.–10....
Screenforce Showroom Pro on pian jälleen täällä! Tällä kertaa sisällön keskiössä on CTV. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, ja käymmekin koulutuksessa läpi laajasti kaikkea CTV:een liittyvää, kuten...
Markkinointi- ja media-ala kohtaa samanaikaisesti kolme suurta haastetta: perinteisten ja digitaalisten kanavien rajat hämärtyvät, kuluttajien huomio on hajaantunutta ja disinformaation nousu vaatii...
Mediamaailma elää ja muovautuu, mutta jotkut totuudet pysyvät: televisio säilyttää asemansa tavoittavuuden kuninkaana, luovuus voittaa algoritmin ja katsojan huomio on yhä arvokkain valuutta. Tässä...
Mikä saa yrityksen kasvamaan silloinkin, kun markkinat myllertävät? Vastaus ei löydy taulukoista ja prosesseista, vaan rohkeista, ihmislähtöisistä ideoista. Juuri luovuus liiketoiminnassa oli...
Marketing Finland ja Screenforce Finland perustavat yhdessä uuden työryhmän, joka tavoitteena on syventää osaamista liikkuvan kuvan hyödyntämisessä markkinoinnissa ja mainonnassa. Työryhmä haluaa...
Kaupallisen television suurin ja merkittävin tapahtuma on jälleen vuorossa lokakuussa. Television Taika järjestetään nyt toista kertaa tutulla nimellään ja se kokoaa yhteen kaikki mainonnan,...