Screenforce
  • Screenforce
    • Yhteystiedot
    • Hallitus
    • Global TV Group
    • Medialle
    • Hyödylliset linkit
    • FAQ
  • Ota yhteyttä
  • Liity postituslistalle
  • In English
    • Commercial TV Landscape in Finland (2024)
    • Newsroom
  • Haku
     
  • Tv-katselu Suomessa
    • Kaupallinen televisio Suomessa 2024
    • Tv tänä päivänä
  • Mainonta
    • Miksi tv-mainonta?
    • Tv-mainonta
    • Sanasto
    • Ladattavat oppaat
  • Kilpailut
    • Voitto-gaala
    • Arkisto
  • Tapahtumat
    • Screenforce Showroom Basics (katso tallenne)
    • Screenforce Showroom Pro (katso tallenne)
  • Caset ja tutkimukset
    • Tutkimukset
    • Caset Suomesta ja maailmalta
  • Uutishuone

Raportti: Online talk with Sean Cunningham

7.4.2021

Uutishuone Tapahtumat ja koulutukset

« Palaa takaisin osion etusivulle

 

Miten brändit voivat parantaa mainettaan, lisätä tarjoamansa uskottavuutta ja kiihdyttää kasvuaan?

Global TV Group järjesti Zoom-webinaarin, jonka vieraaksi saapui markkinoinnin tutkimusyritys Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham.  

Yhteenveto: Online Talk with Sean Cunningham on the Halo Effect of TV. 

Video Advertising Bureau on tehnyt perusteellisen tutkimuksen siitä, miten TV-mainonta kasvattaa myös muun mainonnan tuloksia. Nykypäivänä yritys voi aloittaa TV-mainonnan jo aikaisemmassa vaiheessa ja johtaa yrityksen kasvua TV:n avulla. 

Nyt Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham jakaa tutkimuksen tuloksia Global TV Groupin webinaarissa. 

TV-mainonnan vaikuttavuutta erilaisiin yrityksiin ja brändeihin on tutkittu analysoimalla satoja TV:ssä mainostaneita brändejä. Webinaarissa analysoidaan tutkimusta ja käsitellään monia esimerkkejä aiheesta. 

Tutkimukset osoittavat, että:

1) TV-mainonta lisää suoraan aktiivisuutta verkkosivuilla. Erityisesti DTC-brändit todistivat datan avulla huomattavaa kasvua verkkokäynneissä TV-kampanjan alettua.

2) Etenkin nuorelle brändille voimakas TV-mainonta auttoi kasvattamaan tunnettuutta ja markkinaosuutta.

3) Brändit, jotka testasivat TV-mainonnan vaikuttavuutta, löysivät kaupallisia perusteita kasvattaa TV-mainonnan osuutta.

Webinaari pidettiin torstaina 25.3.2021. Voit katsoa tallenteen alta. Webinaarin järjestäjinä ovat Screenforce Finlandin lisäksi egta sekä The Global TV Group.

 

 

Lataa englanninkielinen esitys:

 

LATAA ESITYKSEN MATERIAALI

 

 

gtvg_logo

 

egta_logo_new

 

screenforce-logo-600px

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

The Future of TV Advertising Global: Hyödynnä Screenforcen alennus

The Future of TV Advertising Global: Hyödynnä Screenforcen alennus

Televisiomainonnan tärkein kansainvälinen tapahtuma, The Future of TV Advertising Global, kokoaa jälleen alan asiantuntijat joulukuussa Lontooseen. Kaksipäiväinen konferenssi järjestetään 9.–10. joulukuuta ja se tarjoaa kattavan katsauksen siihen, mihin televisio on matkalla. Screenforce Finland tarjoaa suomalaisosallistujille alennuksen konferenssin lipuista.

30.10.2025 / Uutishuone, Tapahtumat ja koulutukset
Screenforce Showroom Pro: CTV edition ilmoittautuminen auki

Screenforce Showroom Pro: CTV edition ilmoittautuminen auki

Screenforce Showroom Pro on pian jälleen täällä! Tällä kertaa sisällön keskiössä on CTV. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, ja käymmekin koulutuksessa läpi laajasti kaikkea CTV:een liittyvää, kuten terminologiaa sekä CTV-mainonnan tilannetta Suomessa sekä maailmalla.

Suomen televisiomarkkina elää monella tasolla suuren murroksen aikaa. Osa suomalaisista on ollut pakotettu tv-kaupoille, kun oma älytelevisio ei enää ollutkaan yhteensopiva kaikkien sovellusten kanssa. Teknisesti uudenlaiset tv-laitteet tarjoavatkin tv-mainonnalle aivan uusia mahdollisuuksia. Connected TV eli CTV (verkkoon kytketty televisio) tuo tv-mainontaan mukanaan personointia sekä digitaalisuuden tuomaa kontrollia ja ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksia.

28.10.2025 / Uutishuone, Tapahtumat ja koulutukset
Ajankohtaista maailmalta 09/2025

Ajankohtaista maailmalta 09/2025

Mediamaailma elää ja muovautuu, mutta jotkut totuudet pysyvät: televisio säilyttää asemansa tavoittavuuden kuninkaana, luovuus voittaa algoritmin ja katsojan huomio on yhä arvokkain valuutta. Tässä kuussa kokoamme kansainväliset tutkimukset, jotka paljastavat muun muassa kuinka Total TV hallitsee yhä isoa ruutua, miksi "halpa media" voi lopulta tulla kalliiksi ja millaisia mahdollisuuksia uudet striimausmainosmuodot avaavat.

Olethan myös huomannut, että Television Taika on jälleen pian täällä! Muista ilmoittautua 25.10. järjestettävään syksyn kiinnostavimpaan kaupallisen television virtuaalitapahtumaan. Vain kirjautumalla tilaisuuteen varmistat itsellesi tapahtuman tallenteen jälkikatselun. Ilmoittaudu tästä linkistä!

30.9.2025 / Uutishuone, TV-mainonta
Global TV Group -webinaari: katso tallenne luovien asiantuntijoiden esityksistä

Global TV Group -webinaari: katso tallenne luovien asiantuntijoiden esityksistä

Mikä saa yrityksen kasvamaan silloinkin, kun markkinat myllertävät? Vastaus ei löydy taulukoista ja prosesseista, vaan rohkeista, ihmislähtöisistä ideoista. Juuri luovuus liiketoiminnassa oli aiheena, kun The Global TV Groupin järjesti syyskuussa webinaarin Unstoppable growth for your business.

30.9.2025 / Uutishuone, TV-mainonta

Kaikki aiheet

Uutishuone Tutkimukset TV-mainonta Tapahtumat ja koulutukset Caset Suomesta ja maailmalta Voitto-gaala Kilpailut Parhaat sekunnit Premium-video

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!

Screenforce
Ota yhteyttä Liity postituslistalle

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa!

     
    • Screenforce
      • Yhteystiedot
      • Hallitus
      • Global TV Group
      • Medialle
      • Hyödylliset linkit
      • FAQ
    • TV-katselu Suomessa
      • Kaupallinen televisio Suomessa 2024
      • TV tänä päivänä
      • TV avainluvut
    • Mainonta
      • Miksi TV-mainonta?
      • TV-mainonta
      • Premium-video
      • Sanasto
      • TV-mainonnan perusteet
    • Uutishuone
      • Tapahtumat ja koulutukset
      • Tutkimukset
      • Caset Suomesta ja maailmalta
    • Tietosuojaseloste
      • Evästeet
Neljä toimijaa - yksi Screenforce! screenforce.fi