Screenforce
  • Screenforce
    • Yhteystiedot
    • Hallitus
    • Global TV Group
    • Medialle
    • Hyödylliset linkit
    • FAQ
  • Ota yhteyttä
  • Liity postituslistalle
  • In English
    • Newsroom
  • Haku
     
  • TV-katselu Suomessa
  • Mainonta
    • Miksi TV-mainonta?
    • TV-mainonta
    • Premium-video
    • Sanasto
    • TV-mainonnan perusteet
    • TV-matematiikan perusteet
  • Kilpailut
    • Voitto-gaala
    • Arkisto
  • Tapahtumat
    • Screenforce Day 2023 | 23.5.2023
  • Caset ja tutkimukset
    • Tutkimukset
    • Caset Suomesta ja maailmalta
  • Uutishuone

Raportti: Online talk with Sean Cunningham

7.4.2021

Uutishuone Tapahtumat ja koulutukset

« Palaa takaisin osion etusivulle
Jaa sisältö:

 

Miten brändit voivat parantaa mainettaan, lisätä tarjoamansa uskottavuutta ja kiihdyttää kasvuaan?

Global TV Group järjesti Zoom-webinaarin, jonka vieraaksi saapui markkinoinnin tutkimusyritys Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham.  

Yhteenveto: Online Talk with Sean Cunningham on the Halo Effect of TV. 

Video Advertising Bureau on tehnyt perusteellisen tutkimuksen siitä, miten TV-mainonta kasvattaa myös muun mainonnan tuloksia. Nykypäivänä yritys voi aloittaa TV-mainonnan jo aikaisemmassa vaiheessa ja johtaa yrityksen kasvua TV:n avulla. 

Nyt Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham jakaa tutkimuksen tuloksia Global TV Groupin webinaarissa. 

TV-mainonnan vaikuttavuutta erilaisiin yrityksiin ja brändeihin on tutkittu analysoimalla satoja TV:ssä mainostaneita brändejä. Webinaarissa analysoidaan tutkimusta ja käsitellään monia esimerkkejä aiheesta. 

Tutkimukset osoittavat, että:

1) TV-mainonta lisää suoraan aktiivisuutta verkkosivuilla. Erityisesti DTC-brändit todistivat datan avulla huomattavaa kasvua verkkokäynneissä TV-kampanjan alettua.

2) Etenkin nuorelle brändille voimakas TV-mainonta auttoi kasvattamaan tunnettuutta ja markkinaosuutta.

3) Brändit, jotka testasivat TV-mainonnan vaikuttavuutta, löysivät kaupallisia perusteita kasvattaa TV-mainonnan osuutta.

Webinaari pidettiin torstaina 25.3.2021. Voit katsoa tallenteen alta. Webinaarin järjestäjinä ovat Screenforce Finlandin lisäksi egta sekä The Global TV Group.

 

 

Lataa englanninkielinen esitys:

 

LATAA ESITYKSEN MATERIAALI

 

 

gtvg_logo

 

egta_logo_new

 

screenforce-logo-600px

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 9/2023

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 9/2023

Tv-maailmaa ovat puhuttaneet tässä syksyn alussa niin huomiomittaus kuin yhteismitallisuus. Tässä tuore paketti mieleenpainuvimpia uutisia viime viikoilta.

28.9.2023 / Uutishuone
Ajankohtaista luettavaa maailmalta 8/2023

Ajankohtaista luettavaa maailmalta 8/2023

Tv-maailmaa ovat puhuttaneet tänä kesänä monipuolisesti niin CTV kuin FAST-kanavat. Tässä tuore paketti mieleenpainuvimpia uutisia viime viikoilta.

31.8.2023 / Uutishuone
Päivitä tietosi television ja videon mittaamisesta!

Päivitä tietosi television ja videon mittaamisesta!

Päivitä tietosi television ja videon mittaamisesta!

Screenforce Day 2023 -tapahtuman yksi kansainvälisistä vieraista oli Research the Median Richard Marks, joka puhui siitä, mitä mainonnan mittauksesta olisi ylipäänsä hyvä tietää.

31.8.2023 / Uutishuone
Markkinointi on investointi, ei kuluerä – makrotrendeillä merkittävä vaikutus mainosbudjetteihin

Markkinointi on investointi, ei kuluerä – makrotrendeillä merkittävä vaikutus mainosbudjetteihin

Makrotalouden trendit vaikuttavat vahvasti mainonnan budjetteihin ja siksi myös markkinoinnissa täytyy osata puhua talousosaston kanssa samaa kieltä. Mitä maailmantilanteesta kannattaa tietää juuri nyt? Liberty Sky Advisorsin Ian Whittaker puhui aiheesta Screenforce Dayssa toukokuun lopulla.

2.8.2023 / Uutishuone

Kaikki aiheet

Uutishuone Tutkimukset TV-mainonta Caset Suomesta ja maailmalta Tapahtumat ja koulutukset Voitto-gaala Kilpailut Parhaat sekunnit Premium-video

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!

Screenforce
Ota yhteyttä Liity postituslistalle

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa!

     
    • Screenforce
      • Yhteystiedot
      • Hallitus
      • Global TV Group
      • Medialle
      • Hyödylliset linkit
      • FAQ
    • TV-katselu Suomessa
    • Mainonta
      • Miksi TV-mainonta?
      • TV-mainonta
      • Premium-video
      • Sanasto
      • TV-mainonnan perusteet
    • Uutishuone
      • Tapahtumat ja koulutukset
      • Tutkimukset
      • Caset Suomesta ja maailmalta
    • Tietosuojaseloste
      • Evästeet
Neljä toimijaa - yksi Screenforce! screenforce.fi