Screenforce
  • Screenforce
    • Yhteystiedot
    • Hallitus
    • Global TV Group
    • Medialle
    • Hyödylliset linkit
    • FAQ
  • Ota yhteyttä
  • Liity postituslistalle
  • In English
    • Commercial TV Landscape in Finland (2024)
    • Newsroom
  • Haku
     
  • Tv-katselu Suomessa
    • Kaupallinen televisio Suomessa 2024
    • Tv tänä päivänä
  • Mainonta
    • Miksi tv-mainonta?
    • Tv-mainonta
    • Sanasto
    • Ladattavat oppaat
  • Kilpailut
    • Voitto-gaala
    • Arkisto
  • Tapahtumat
    • Screenforce Showroom Basics (katso tallenne)
    • Screenforce Showroom Pro: CTV edition 24.11.
  • Caset ja tutkimukset
    • Tutkimukset
    • Caset Suomesta ja maailmalta
  • Uutishuone

Raportti: Online talk with Sean Cunningham

7.4.2021

Uutishuone Tapahtumat ja koulutukset

« Palaa takaisin osion etusivulle

 

Miten brändit voivat parantaa mainettaan, lisätä tarjoamansa uskottavuutta ja kiihdyttää kasvuaan?

Global TV Group järjesti Zoom-webinaarin, jonka vieraaksi saapui markkinoinnin tutkimusyritys Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham.  

Yhteenveto: Online Talk with Sean Cunningham on the Halo Effect of TV. 

Video Advertising Bureau on tehnyt perusteellisen tutkimuksen siitä, miten TV-mainonta kasvattaa myös muun mainonnan tuloksia. Nykypäivänä yritys voi aloittaa TV-mainonnan jo aikaisemmassa vaiheessa ja johtaa yrityksen kasvua TV:n avulla. 

Nyt Video Advertising Bureaun toimitusjohtaja Sean Cunningham jakaa tutkimuksen tuloksia Global TV Groupin webinaarissa. 

TV-mainonnan vaikuttavuutta erilaisiin yrityksiin ja brändeihin on tutkittu analysoimalla satoja TV:ssä mainostaneita brändejä. Webinaarissa analysoidaan tutkimusta ja käsitellään monia esimerkkejä aiheesta. 

Tutkimukset osoittavat, että:

1) TV-mainonta lisää suoraan aktiivisuutta verkkosivuilla. Erityisesti DTC-brändit todistivat datan avulla huomattavaa kasvua verkkokäynneissä TV-kampanjan alettua.

2) Etenkin nuorelle brändille voimakas TV-mainonta auttoi kasvattamaan tunnettuutta ja markkinaosuutta.

3) Brändit, jotka testasivat TV-mainonnan vaikuttavuutta, löysivät kaupallisia perusteita kasvattaa TV-mainonnan osuutta.

Webinaari pidettiin torstaina 25.3.2021. Voit katsoa tallenteen alta. Webinaarin järjestäjinä ovat Screenforce Finlandin lisäksi egta sekä The Global TV Group.

 

 

Lataa englanninkielinen esitys:

 

LATAA ESITYKSEN MATERIAALI

 

 

gtvg_logo

 

egta_logo_new

 

screenforce-logo-600px

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

Ajankohtaista maailmalta 11/2025

Ajankohtaista maailmalta 11/2025

Kun marraskuussa vietettiin Maailman televisiopäivää, piirsivät alan kansainväliset raportit yhtenäisen kuvan televisiosta, joka uudistuu, mutta säilyttää edelleen asemansa. Tuoreet havainnot korostavat television tavoittavan yleisöjä yli laiterajojen ja vahvistavat käsitystä sen jatkuvasta vetovoimasta. Samaan aikaan mallinnukset paljastavat, miten hinnoittelun muutokset voisivat vaikuttaa markkinaan. Suoratoisto vahvistaa edelleen rooliaan paikallisen tv:n jatkeena, kun jokainen ruutu voi toimia oman alueensa mediana. Euroopassa CTV-mainonta kasvaa nopeasti ja muovaa markkinoiden rakenteita, ja ensi vuoden ennusteet osoittavat, että televisioon liittyvät sisällöt vievät aikuisilta edelleen lähes 40 prosenttia päivittäisestä mediamäärästä.

Lue tästä marraskuun tuoreimmat ajankohtaiset nostot maailman mediakentältä.

28.11.2025 / Uutishuone
Screenforce Showroom Pro: CTV edition tallenne

Screenforce Showroom Pro: CTV edition tallenne

Screenforce Showroom Pro: CTV edition tallenne on nyt saatavilla! Noin tunnin kestävässä tallenteessa selviää kaikki, mitä olet aina halunnut tietää CTV:stä.

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, ja käymmekin koulutuksessa läpi laajasti kaikkea CTV:een liittyvää, kuten terminologiaa sekä CTV-mainonnan tilannetta Suomessa ja maailmalla.

28.11.2025 / Uutishuone, Tapahtumat ja koulutukset
Maailman televisiopäivä 2025: TV muuttuu. Sen voima pysyy.

Maailman televisiopäivä 2025: TV muuttuu. Sen voima pysyy.

Marraskuun 21. päivä tv-yhtiöt eri puolilla maailmaa juhlistavat Maailman televisiopäivää. Kyseessä on globaali muistutus television kestävästä merkityksestä niin tiedon, opetuksen kuin yhteisten kokemusten välittäjänä. YK:n määrittelemä vuosittainen juhlapäivä muistuttaa, että television voima säilyy, vaikka katselutavat muuttuvat ja kehittyvät jatkuvasti.

20.11.2025 / Uutishuone, TV-mainonta
Sorin Patilinet: huomio ohjaa tuloksia

Sorin Patilinet: huomio ohjaa tuloksia

Huomion(attention) merkitystä ei voi enää sivuuttaa, vaan sen on oltava kaiken vaikuttavan markkinoinnin perusta. Television Taika -tapahtuman keynote-puhujana esiintynyt PepsiCon globaali markkinointijohtaja Sorin Patilinet tarjosi yleisölle selkeän viestin: vaikka mainontaa on esillä enemmän kuin koskaan, on todellinen huomio katoava luonnonvara.

12.11.2025 / Uutishuone, Tapahtumat ja koulutukset

Kaikki aiheet

Uutishuone Tutkimukset TV-mainonta Tapahtumat ja koulutukset Caset Suomesta ja maailmalta Voitto-gaala Kilpailut Parhaat sekunnit Premium-video

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!

Screenforce
Ota yhteyttä Liity postituslistalle

Seuraa meitä sosiaalisessa mediassa!

     
    • Screenforce
      • Yhteystiedot
      • Hallitus
      • Global TV Group
      • Medialle
      • Hyödylliset linkit
      • FAQ
    • TV-katselu Suomessa
      • Kaupallinen televisio Suomessa 2024
      • TV tänä päivänä
      • TV avainluvut
    • Mainonta
      • Miksi TV-mainonta?
      • TV-mainonta
      • Premium-video
      • Sanasto
      • TV-mainonnan perusteet
    • Uutishuone
      • Tapahtumat ja koulutukset
      • Tutkimukset
      • Caset Suomesta ja maailmalta
    • Tietosuojaseloste
      • Evästeet
Neljä toimijaa - yksi Screenforce! screenforce.fi