Global TV Group tarjoaa mainostajille uusimmat TV-tehokkuustiedot ympäri maailmaa. Tietopankki osoittaa, että televisio toimii kaikilla markkinoilla asiakkaiden kaikkien tavoitteiden saavuttamiseksi. 

Global TV Group, on julkaissut ensimmäisen kolmesta ajankohtaisesta päivityksestään vuoden 2021 Global TV Deck -tietopankkiin. Global TV Group on televisioyhtiöiden, myyntitalojen ja etujärjestöjen epävirallinen ryhmittymä Euroopassa, Yhdysvalloissa, Kanadassa, Australiassa ja Etelä-Amerikassa, jonka tavoitteena on lisätä tietoisuutta televisiomainonnasta.

Tietopankki kerää yhteenvetoja erimaalaisista tutkimustiivistelmistä ja kattaa kriittiset tutkimukset kuten The Halo Effect: TV As A Growth Engine (VAB / Effectv), Not all reach is equal (Screenforce DACH / Karen Nelson-Field), TV Drives Advertising Effectiveness that Lasts  (Accenture / thinktv Canada), Profitability: The Business Case for Advertising (Thinkbox / Ebiquity / Gain Theory) – ja monta muuta.

Tietopankin tutkimukset todistavat muun muassa seuraavaa:  

  • kampanjan ensimmäisten kahden viikon aikana TV tuo keskimäärin 23 % medialähtöisestä myynnistä. (Demand Generation – Iso-Britannia)
  • TV on keskeinen tekijä verkkohaulle, joka ohjaa vahvasti lyhyen aikavälin myyntikysyntää (Payback study – AU)
  • kampanjoilla, joiden TV-mainonnan kattavuus on 70–90 %, on paras mahdollinen vaikutus myyntiin ja tavoittavuuteen. (How Does TV’s Reach Impact Sales? – ES
  • uudemmat brändit (enintään kolme vuotta) näkevät TV:n vaikutuksen vahvimmin luodessaan markkinoilletarinaa ja identiteettiä (Halo Effect – USA)

Tämä upouusi tietopankki on välttämätön markkinoijille, jotka haluavat tehdä dataan perustuvia päätöksiä mainostamisesta. Tietopankki havainnollistaa, miten TV lisää myyntiä ja tarjoaa eniten voimaa markkinointiin.

Global TV Deck -päivityksen voi ladata ilmaiseksi Global TV Groupin sivustolta.

Mainostajat valitsevat television tärkeimpään rooliin markkinointisuunnitelmissaan: ohjaamaan tulosta. Parhaan mahdollisen liiketoimintatuloksen saavuttamiseksi – aina asiakasliikenteen nopeasta aktivoimisesta sokean merkkiuskollisuuden turvaamiseen, kaikki kriittisimmät myynnin ja brändäyksen tavoitteet tulisi uskoa televisiolle”, sanoo Sean Cunningham, Global TV Groupin johtaja ja VAB:n toimitusjohtaja.

 

 

Global-tv-group

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!