Suodata sisältö aiheen mukaan
The Future of TV Advertising Global on tv-alan huippukonferenssi, joka yhdistää sekä tv-mainostajat että alan kansainväliset asiantuntijat.
Spotgate-palvelun analytiikkaominaisuus on nyt kaikkien käyttäjien käytettävissä. Analytiikan kautta käyttäjät pääsevät katsomaan yksityiskohtaisia tietoja spoteista sekä laatimaan erilaisia...
Mikä ihmeen CPP tai mitä sillä perustutkimuksella oikein mitataan? Mietityttääkö mainosalan jargonia? Uudistettu kaupallisen tv-alan sanasto on nyt julkaistu.
VOD, Total TV, OTS, CTV, HBBTV… termejä, jotka ovat tv-alalla työskenteleville arkea, mutta vieraita televisiomainonnasta kiinnostuneille ja terminologiaan ensimmäistä kertaa törmääville. Voisi...
Syksy tekee tuloaan, ja nyt on hyvä hetki käydä läpi kesän aikana ilmestyneet artikkelit ja tutkimukset. Tässä ajankohtainen lukupaketti tv-maailman kuulumisista!
Markkinointiviestien tulva kuluttajan arjessa on valtava, ja kanavien kirjo lisääntyy koko ajan. Markkinoijilla on kasvava paine tuottaa viestejä, jotka aidosti erottautuvat. Luovan sisällön lisäksi...
Vaikuttavatko kaikki videomainokset, jotka näytetään ennen varsinaista videosisältöä, samalla tavalla kanavasta riippumatta? Saksalainen SevenOne Media tutki, mikä on mainosympäristön vaikutus...
Kaupallisesta televisiotoiminnasta ei voi enää puhua pelkästään lineaarisena televisiona tai suoratoistopalveluna. Mediamaailma on laajempi ja käyttäjien kulutustottumukset moninaisempia.