Screenforce Finlandin toimijat:
Kirjasuositukset:
- Attention Economy (Karen Nelson-Field)
- Effective in Context (Les Binet and Peter Field) »
- How not to Plan: 66 ways to screw it up (Les Binet, Sarah Carter) »
- Marketing For the Mad (Wo)Men of Tomorrow (Wim Vermeulen) »
- Eat Your Greens (Wiemer Snijders) »
- Lemon (Orlando Wood, System 1/ IPA).
Muut hyödylliset linkit:
- EGTA (European Group of Television Advertising):http://www.egta.com/
- Global TV Deck »
- Thinkbox (UK): https://www.thinkbox.tv/
- Screenforce Saksa: https://www.screenforce.de/
- Finnpanel: Suomen katsojaraportointi (TV-mittaritukimus) »
- Freewheel: Freewheel Council for Premium Video »
- TNS Kantar: Mediamainonnan muutokset »
- Voitto -kilpailu: https://www.voittokilpailu.fi/
![Lataa opas](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/ikoni-lataa-2.jpg?width=720&name=ikoni-lataa-2.jpg)
Viewability opas (IAB)
Oppaan tavoitteena on kiteyttää lukijalle, mistä online-mainonnan näkyvyydessä on kyse ja millaista kehitystyötä mainonnan toimiala viewabilityn suhteen on tekemässä.
![Lataa opas](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/ikoni-lataa-2.jpg?width=720&name=ikoni-lataa-2.jpg)
Ohjelmallisen ostamisen opas (IAB)
Oppaaseen on koottu niin ostajien kuin myyjienkin näkövinkkelit siihen, millaisia asioita ohjelmallisessa ostamisessa tulisi ottaa huomioon.
Ota mediajargoni haltuun — termi kerrallaan (MTV)
Lataa opas mainonnan, median ja markkinoinnin keskeiseen sanastoon.
Lataa opas![](https://www.screenforce.fi/hs-fs/hubfs/IMAGES/general%20images/screenforce-general-image-10-1920px.jpg?width=1440&name=screenforce-general-image-10-1920px.jpg)