Screenforce Finlandin toimijat:
Kirjasuositukset:
- Sorin Patilinet, Marketing Effectiveness
 - Attention Economy: A category blueprint (Karen Nelson-Field)
 - Effective in Context (Les Binet and Peter Field) »
 - How not to Plan: 66 ways to screw it up (Les Binet, Sarah Carter) »
 - Marketing For the Mad (Wo)Men of Tomorrow (Wim Vermeulen) »
 - Eat Your Greens (Wiemer Snijders) »
 - Lemon (Orlando Wood, System 1/ IPA).
 
Muut hyödylliset linkit:
- The Global TV Group
 - EGTA (European Group of Television Advertising):http://www.egta.com/
 - Thinkbox(UK): https://www.thinkbox.tv/
 - Screenforce Saksa: https://www.screenforce.de/
 - Finnpanel: Suomen katsojaraportointi (TV-mittaritukimus) »
 - Voitto -kilpailu: https://www.voittokilpailu.fi/
 
        CTV opas (IAB)
Julkaisun ja oppaan tavoitteena on vauhdittaa Suomen CTV-markkinan kehitystä ja rohkaista eri toimijoita tekemään yhteistyötä teknologioiden, sisältöjen ja mainosratkaisujen osalta. Toivomme, että mahdollisimman moni lähtee testaamaan CTV-mainonnan mahdollisuuksia ja ottaa big screen -ratkaisut osaksi tulevia suunnitelmia.
        Video: Termit ja formaatit (IAB)
Monipuolisena ja joustavana mediavälineenä liikkuva kuva kattaa ison osan kuluttajan arjesta. Tämän IAB Finlandin Videomainonnan työryhmän “Videomainonnan termit ja formaatit” -dokumentin tarkoituksena on tuoda selkeyttä jatkuvasti muuttuvaan videomainonnan markkinaan sekä ohjata oikeiden kampanjan onnistumisen mittareiden käyttöön.
              
          
          