Screenforce Finlandin toimijat:
Kirjasuositukset:
- Sorin Patilinet, Marketing Effectiveness
- Attention Economy: A category blueprint (Karen Nelson-Field)
- Effective in Context (Les Binet and Peter Field) »
- How not to Plan: 66 ways to screw it up (Les Binet, Sarah Carter) »
- Marketing For the Mad (Wo)Men of Tomorrow (Wim Vermeulen) »
- Eat Your Greens (Wiemer Snijders) »
- Lemon (Orlando Wood, System 1/ IPA).
Muut hyödylliset linkit:
- The Global TV Group
- EGTA (European Group of Television Advertising):http://www.egta.com/
- Thinkbox(UK): https://www.thinkbox.tv/
- Screenforce Saksa: https://www.screenforce.de/
- Finnpanel: Suomen katsojaraportointi (TV-mittaritukimus) »
- Voitto -kilpailu: https://www.voittokilpailu.fi/

CTV opas (IAB)
Julkaisun ja oppaan tavoitteena on vauhdittaa Suomen CTV-markkinan kehitystä ja rohkaista eri toimijoita tekemään yhteistyötä teknologioiden, sisältöjen ja mainosratkaisujen osalta. Toivomme, että mahdollisimman moni lähtee testaamaan CTV-mainonnan mahdollisuuksia ja ottaa big screen -ratkaisut osaksi tulevia suunnitelmia.

Video: Termit ja formaatit (IAB)
Monipuolisena ja joustavana mediavälineenä liikkuva kuva kattaa ison osan kuluttajan arjesta. Tämän IAB Finlandin Videomainonnan työryhmän “Videomainonnan termit ja formaatit” -dokumentin tarkoituksena on tuoda selkeyttä jatkuvasti muuttuvaan videomainonnan markkinaan sekä ohjata oikeiden kampanjan onnistumisen mittareiden käyttöön.