Päivitä tietosi television ja videon mittaamisesta!

Screenforce Day 2023 -tapahtuman yksi kansainvälisistä vieraista oli Research the Median Richard Marks, joka puhui siitä, mitä mainonnan mittauksesta olisi ylipäänsä hyvä tietää.

Marks muistutti, että mittaukseen liittyy paljon avoimia kysymyksiä ja kiinnitti huomion mm. siihen, kuinka tärkeää on mitata laitteiden sijaan ihmisiä. Sillä on nimittäin paljonkin väliä, kuka sisältöjä oikeastaan katsoo ja missä kontekstissa. Pohdittavaa mittaamisen rintamalla siis riittää.

Marks laati Screenforcen pyynnöstä kattavan yleiskatsauksen, jossa hän kertoo videon mittaamisen globaaleista trendeistä.

Lataa tästä Richard Marksin kirjoittama whitepaper: ”Television ja videon mittaaminen: Mitä mainostajien pitäisi tietää”.

Esityksen yhteenveto tässä ja esityksen tallenne alla.

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!