Suomen kaupallisten televisiokanavien kattojärjestö, Screenforce Finland sai uudeksi jäsenekseen ViacomCBS Networks International Nordicsin. Screenforce Finlandin hallitus hyväksyi Viacomin Screenforce Finlandin jäseneksi.

ViacomCBS:n lisäksi Screenforce Finlandin jäsenet ovat Sanoma Media Oy, MTV Oy, Discovery Finland sekä Fox Networks Group. Screenforce Finland on television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö, suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Yhdistys tekee tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Teemme omaa tutkimus- ja selvitystyötä, jonka lisäksi tuomme kansainvälisten verkostojemme kautta parhaat ja kiinnostavimmat tutkimukset ja keissit suomalaisten käyttöön. Järjestämme tapahtumia ja koulutusta, jossa jaamme tutkittua tietoa ja inspiroivia esimerkkejä TV:n voimasta mainosmediana.

Screenforce Finlandin jäseninä on kaupallisia televisioyhtiötä, joilla on hallussaan yhteensä yli 19 televisiokanavaa. Suomessa televisiomainontaan käytettiin yhteensä 230 miljoonaa euroa vuonna 2019 (Lähde: Kantar, lineaarinen TV).

”On hienoa saada Viacom CBS mukaan toimintaamme, kaikki toimijat ovat tervetulleita mukaan yhteiseen toimintaamme. Yhdessä olemme vahvempia alati muuttuvassa mediamaailmassa”, Screenforce Finlandin toiminnanjohtaja Anna Lujanen perustelee.

”ViacomCBS uskoo kumppanuuksiin ja meille on tärkeää olla mukana yhteisössä, joka edistää kaupallisen television hyvinvointia Suomessa. Hyvä esimerkki kumppanuusstrategiastamme on MTV (MusicTV) -sisältöjemme saapuminen Ruutuun mainosrahotteisesti. Kaikkea ei tarvitse rakentaa itse ja olemme avoimia uusille ideoille. On voimavara istua yhdessä Screenforcen katon alla,” sanoo ViacomCBS:n Pohjoismaiden yksikön kaupallinen johtaja Mikko Silvennoinen.

Lisätiedot:

Anna Lujanen

anna.lujanen@screenforce.fi

SCREENFORCE FINLAND

Screenforce Finland on Suomen kaupallisten televisioiden yhteinen toimielin. Jäseninä ovat MTV Oy, Sanoma Media Oy, Discovery Finland, Fox Networks Group ja ViacomCBS Networks International Nordics. Screenforcen tehtävänä on edistää kaupallista TV toimintaa Suomessa. Screenforce tuo kansainvälisen verkostonsa kautta parhaat palat televisioon liittyen myös maailmalta Suomen markkinan käyttöön.

VIACOMCBS:

ViacomCBS Networks International Nordics, ViacomCBS Networks Internationalin yksikkö, koostuu monista maailman ikonisimmista kuluttajabrändeistä. Sen portfolioon kuuluvat muun muassa Paramount Network, Paramount +, MTV, Nickelodeon, Nick Jr, Comedy Central ja VH1. Tv-kanavien, suoratoistopalvelujen ja videoiden lisäksi ViacomCBS Networks International tarjoaa tehokkaita tuotanto-, jakelu- ja mainosratkaisuja yhteistyökumppaneille viidellä mantereella ja yli 180 maassa: www.viacomcbsnordics.com.

ViacomCBS_logo_FINAL CMYK_300dpi

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!