Kumppanuus tehostaa monikanavaisen mainonnan mahdollisuuksia uusilla hallintaominaisuuksilla. 
Helsinki --  19. tammikuuta 2022 – Suomalainen kaupallisen television puolestapuhuja Screenforce Finland on valinnut Spotgate-jakelujärjestelmänsä hallinnoijaksi ja kehittäjäksi Extreme Reachin toimittaman Adstreamin.  

Adstreamin valintaa puolsi sen kyvykkyys yksinkertaistaa monikanavaisten kampanjoiden käynnistämistä ja optimointia sekä uudet käyttäjää palvelevat toiminnallisuudet. Adstreamin alusta tuo Spotgateen monia uusia ominaisuuksia, kuten esimerkiksi intuitiivisemman käyttökokemuksen sekä keskitetyn alustan, jolla asiakkaat halutessaan voivat tallentaa kirjastoon ja käyttää sisältöjään uudelleen sekä tuoda sähköpostinotifikaatioita omalle työryhmälleen (esim. mediatoimistoille). 

”Adstreamin tiimi varmisti selvitysprosessimme aikana, että otimme valinnassamme huomioon paitsi tämän hetken vaatimukset, myös tulevat tavoitteemme”, Screenforce Finlandin toiminnanjohtaja Anna Lujanen sanoo. ”Palvelu tuodaan markkinoille toukokuussa, ja tarjoamme käyttäjille ohjeistusta ja koulutuksia kevään aikana. Odotamme yhteistyötä kovasti. Sillä tulee olemaan keskeinen rooli myös Total TV -mainonnan mittaamisen kehittämisessä.”  

Adstream tehostaa Spotgate-jakelujärjestelmässä televisioyhtiöiden työnkulkua. Lisäksi se tuo uusia mahdollisuuksia automaatioon ja transkoodaukseen. Palvelun avulla lähetystoimintaan kohdistuvien uusien vaatimusten noudattaminen helpottuu.  

”Olemme Screenforcen valinnasta erittäin innoissamme”, Extreme Reachin Global Operations Director, Michael Lee sanoo. ”Spotgate-alustakumppanuus istuu erinomaisesti Adstreamin ytimeen. Investoimme mainontaprosessin innovointiin ja tehostamiseen, mikä tuo Screenforcelle takuulla hyötyä jatkossa.” 

Screenforce Finland ja Adstream tekevät tiivistä yhteistyötä, jotta toiminnot saadaan siirrettyä saumattomasti uuteen järjestelmäympäristöön. Screenforcen jäsenet ja Spotgaten käyttäjät pääsevät käyttämään uutta teknologiaa toukokuun alusta 2022. 

Screenforce Finland 
Screenforce Finland on Suomen kaupallisten televisioiden yhteinen toimielin. Jäseninä ovat MTV, Sanoma, Discovery Networks Finland ja Fox Networks Group. Screenforcen tehtävänä on edistää kaupallista TV-toimintaa Suomessa. Screenforce tuo kansainvälisen verkostonsa kautta television parhaat palat myös maailmalta Suomen markkinan käyttöön.

Extreme Reach
Extreme Reach on luovan logistiikan globaali johtaja. Sen tekninen alusta tarjoaa brändeille ja mediatoimistoille kokonaisvaltaisen ratkaisun luovien mediasisältöjen nopeaan siirtoon sekä yksinkertaistaa monikanavaisten kampanjoiden käynnistystä ja optimointia. Extreme Reach tuo käyttäjilleen ainutlaatuisia hallintamahdollisuuksia, näkyvyyttä ja tietoa.

Adstream-kaupan myötä Extreme Reach toimii 140 maassa ja 45 kielellä sekä työllistää kaikkiaan 1100 työntekijää. Sen asiakaskuntaan kuuluu yhteensä 90 mainostajaa maailman 100 suurimman mainostajan listalta. Extreme Reachin mahdollistamat globaalit videomainontasijoitukset ovat arvoltaan 150 miljardia dollaria. Alustojen kautta hallinnoitava luova brändipääoma on arvoltaan yli puoli miljardia dollaria. 

 

Adstream

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!