TV -alan suurin seminaaritapahtuma (7.5.2019) keräsi paikalle yli 500 alan ammattilaista.

Voit ladata puhujien presentaatiot allaolevista linkeistä.  Valokuvia tapahtumasta voi selata täällä.

 

 

 

 

Avaussanat

Anna Lujanen, Screenforce Finland

Anna summasi Suomen TV-markkinoista tilannetta ja tuoreimmat puheenaiheet.

Lataa esitys tästä ⇓

 

 

 

 

 

The Age of Television: the needs that drive us

Rupen Shah, Head of Planning, Thinkbox

Miksi katsomme televisiota? Television aikakausi –tutkimus kertoo, mikä vaikuttaa valintoihimme katsoa lineaarista televisiota, ladattavaa videotoistoa tai suoratoistoa. Katsojan mielenlaadulla on iso merkitys mainostajalle.

 Lataa esitys tästä ⇓

 

 

 

Marketing Effectiveness in the Digital Age

Les Binet, Head of Effectiveness at adam&eveDDB

Vaikuttavuuden kummisedäksikin kutsuttu Les Binet esittelee puheessaan uutta tutkimusta, jossa tarkastellaan markkinoinnin vaikuttavuutta digiaikana. Valitsevatko kuluttajat brändejä eri tavalla kuin aiemmin? Les osoittaa, kuinka vaikuttavuussääntöjen tulee joustaa digitaalisessa maailmassa ja mitä tämä tarkoittaa strategioiden, talousarvioiden ja median kannalta. 

Lataa esitys tästä⇓

 

 

Ask Me Anything -session with Les Binet and Lotta Backlund

 

 

 

 

How to sell the value of long-term marketing strategies, redefining the audience

Nick Pugh, Head of Effectiveness, Ebiquity

Markkinointi- ja mediatoimisto Ebiquityn jättitutkimuksen mukaan parempi kohdentaminen voisi tuoda vuosittain jopa 45 miljardin dollarin lisätuloksen. Tutkimuksessa analysoidut investoinnit edustivat kolmea neljäsosaa maailman mainosmarkkinoista.

Lataa esitys tästä ⇓

 

 

 

Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow

Wim Vermeulen, Managing Director Dentsu Consulting, Director Strategy & Innovation, Dentsu Aegis Network

Miksi maailman menestyksekkäimmät kampanjat ovat niin menestyksekkäitä? Käytämme neurotieteitä, kuluttajapsykologiaa ja tietoja maailman menestyksekkäimmistä kampanjoista ymmärtääksemme menestyksen salaisuuden. Esittelemme TapForward-viestintämallin ja näytämme, kuinka tuot brändisi algoritmien ja keskustelevan kaupankäynnin maailmaan.

Lataa esitys tästä ⇓

 

 

 

CEO panel

 

 

 

 

Digitan infoa hybridi-mainonnasta:

Oheisesta linkistä löydät arvonnan tulokset ja muuta infoa hybridi-mainonnasta!

 

 

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!