Jos et ehtinyt kuuntelemaan livenä Screenforce Showroom Pro -tapahtumaa, on tallenne nyt katsottavissa kokonaisuudessaan. Noin kaksi tuntia kestävä tapahtumatallenne tarjoaa kiinnostavia puheenvuoroja tv-mainonnan ajankohtaisimmista aiheista. Luvassa on asiaa huomiomittauksesta (attention), huomiomittauksen tilanteesta kansainvälisesti sekä tutkimuksia huomiosta uutismediasisällössä, mainonnan vaikuttavuudesta sekä yhteismitallisuuden merkityksestä.

Screenforce Showroom Pro -tapahtuman sisältö:

Televisiomarkkinan kehitys & trendit Anna Lujanen, Screenforce Finland
Status of Attention -measurement guide for Screenforce
Bas De Vos, Kitsune Consulting 
The Now & Next in Attention Metrics — What It Means for TV Dr. Karen Nelson-Field + Q&A with Anna Lujanen 
Huomiomittaus uutismediaympäristössäTuomo Sinkkonen, Sanoma 
Luovan vaikuttavuustutkimusMatilda Viteli, MTV 
Spot On -mittaus ja yhteismitallisuuden merkitys – Riina Aho 

Kirjoitamme tällä viikolla lyhyen yhteenvedon huomiomittauksen puheenvuoroista ja Karen Nelson-Field on luvannut vielä vastata webinaarissa esitettyihin yleisökysymyksiin.

Tapahtumassa lanseerattu, Screenforce Finlandin uusi Attention-opas pureutuu huomiomittaukseen ja sen rooliin markkinoinnin suunnittelussa.

Kansainvälisen selvityksen asiantuntijahaastatteluista, voi myös ladata tästä!

Katso tallenne:

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!