Jos et ehtinyt kuuntelemaan livenä Screenforce Showroom Pro -tapahtumaa, on tallenne nyt katsottavissa kokonaisuudessaan. Noin kaksi tuntia kestävä tapahtumatallenne tarjoaa kiinnostavia puheenvuoroja tv-mainonnan ajankohtaisimmista aiheista. Luvassa on asiaa huomiomittauksesta (attention), huomiomittauksen tilanteesta kansainvälisesti sekä tutkimuksia huomiosta uutismediasisällössä, mainonnan vaikuttavuudesta sekä yhteismitallisuuden merkityksestä.
Screenforce Showroom Pro -tapahtuman sisältö:
Televisiomarkkinan kehitys & trendit – Anna Lujanen, Screenforce Finland
Status of Attention -measurement guide for Screenforce – Bas De Vos, Kitsune Consulting
The Now & Next in Attention Metrics — What It Means for TV – Dr. Karen Nelson-Field + Q&A with Anna Lujanen
Huomiomittaus uutismediaympäristössä – Tuomo Sinkkonen, Sanoma
Luovan vaikuttavuustutkimus – Matilda Viteli, MTV
Spot On -mittaus ja yhteismitallisuuden merkitys – Riina Aho
Kirjoitamme tällä viikolla lyhyen yhteenvedon huomiomittauksen puheenvuoroista ja Karen Nelson-Field on luvannut vielä vastata webinaarissa esitettyihin yleisökysymyksiin.
Tapahtumassa lanseerattu, Screenforce Finlandin uusi Attention-opas pureutuu huomiomittaukseen ja sen rooliin markkinoinnin suunnittelussa.
Kansainvälisen selvityksen asiantuntijahaastatteluista, voi myös ladata tästä!
Katso tallenne:
