Jos et ehtinyt kuuntelemaan livenä Screenforce Showroom Pro -tapahtumaa, on tallenne nyt kokonaisuudessaan katsottavissa. Noin kaksi tuntia kestävä tapahtumatallenne tarjoaa kiinnostavia puheenvuoroja tv-mainonnan ajankohtaisimmista aiheista. Luvassa on asiaa laajasti brändien tuloksista ja strategiasta tv-markkinoilla sekä ajatuksia luovuudesta, sisällöstä sekä suoratoiston vaikutuksesta mainontaan.

Screenforce Showroom Pro -tapahtuman sisältö:

Televisiomarkkinan kehitys & trendit. Anna Lujanen, Screenforce Finland

Millaisia brändillisiä tuloksia tv-mainonnan kampanjat ovat tuottaneet Suomen markkinalla. Matilda Viteli, MTV

Sanoman sisältöstrategia. Ville Toivonen, Sanoma

Voitto-kilpailun vuoden tuotantoyhtiö: Tarinan merkitys mainonnassa. Juha-Matti Nieminen, Directors Guild

Big year for streaming. Christina Sulebakk, Warner Bros. Discovery

Brändin liikkuvan kuvan strategia.  Christian Saukkola

 

Katso tallenne:

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!