Pitkän tauon jälkeen Vepsäläinen palasi tv-mainonnan pariin loistavin tuloksin.

 

Tavoite

Korottomasta ja kuluttomasta Nousukausi-rahoituksesta viestiminen mahdollisimman laajalle yleisölle.


Ratkaisu

Tehokkaat 20-sekunnin spottimainokset, joiden viestejä muokattiin kampanjan edetessä.


Tulokset

Q4/2017 oli Vepsäläisen historian paras.

”Mainostuotannon pystyy tekemään nykyään myös kustannustehokkaasti, kun vaan sisältöidea on hyvä. Yksinkertainen viesti toimii, erotu kilpailijoista."  

Walter Ihander, markkinointijohtaja, Vepsäläinen Oy

 

case-vepsäläinen-2

 

Katso case-video

 

Lähde: MTV extreme marketing

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!