Pitkän tauon jälkeen Vepsäläinen palasi tv-mainonnan pariin loistavin tuloksin.

 

Tavoite

Korottomasta ja kuluttomasta Nousukausi-rahoituksesta viestiminen mahdollisimman laajalle yleisölle.


Ratkaisu

Tehokkaat 20-sekunnin spottimainokset, joiden viestejä muokattiin kampanjan edetessä.


Tulokset

Q4/2017 oli Vepsäläisen historian paras.

”Mainostuotannon pystyy tekemään nykyään myös kustannustehokkaasti, kun vaan sisältöidea on hyvä. Yksinkertainen viesti toimii, erotu kilpailijoista."  

Walter Ihander, markkinointijohtaja, Vepsäläinen Oy

 

case-vepsäläinen-2

 

Katso case-video

 

Lähde: MTV extreme marketing

Lue lisää samasta aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!