Kun haukiputaalainen kolmannen polven perheyritys Putaan Pulla oli laajentanut leipomotuotteidensa jakelua valtakunnalliseksi ja uudistanut brändinsä, päätti se tavoitella valtakunnallisen näkyvyyden kasvattamista.

Sanomalta tarjottiin yritykselle ratkaisuksi ohjelmayhteistyötä suositusta Diili-ohjelmasta. Kampanja koostui useista elementeistä, kuten erikoisjatkuu-spoteista sekä 30 sekunnin Ruutu-spoteista. Suurimman huomion kampanjassa kuitenkin keräsi Putaan Pullan jaksotehtävä ja tuotesijoittelu Diilin jaksossa ja sen uusinnoissa.

Jaksotehtävässä tavoitteena oli myydä mahdollisimman paljon Putaan Pullan Kantti-rieskoja sekä kehittää resepti, jossa rieska toimi pohjana. Putaan Pullan pääviestit ja tavoitteet tulivat jakson aikana hyvin esiin, ja brändi oli vahvasti ja luonnollisesti näkyvillä ja puheissa koko jakson ajan.

Diili-yhteistyö toi liikennettä Putaan Pullan somekanaviin ja nettisivuille sekä yhteydenottoja sähköpostitse ja puhelimitse. Vaikutus näkyi myös piristävästi jaksossa esillä olleiden rieskojen myynnissä. Putaan Pullan mukaan sen saama näkyvyys Diili-jaksossa on puheenaihe, jonka asiakkaat ottavat vieläkin usein esiin. 

Lue lisää Putaan Pullan ohjelmayhteistyöstä Diilissä ja katso spotit tästä

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!