Kun haukiputaalainen kolmannen polven perheyritys Putaan Pulla oli laajentanut leipomotuotteidensa jakelua valtakunnalliseksi ja uudistanut brändinsä, päätti se tavoitella valtakunnallisen näkyvyyden kasvattamista.
Sanomalta tarjottiin yritykselle ratkaisuksi ohjelmayhteistyötä suositusta Diili-ohjelmasta. Kampanja koostui useista elementeistä, kuten erikoisjatkuu-spoteista sekä 30 sekunnin Ruutu-spoteista. Suurimman huomion kampanjassa kuitenkin keräsi Putaan Pullan jaksotehtävä ja tuotesijoittelu Diilin jaksossa ja sen uusinnoissa.
Jaksotehtävässä tavoitteena oli myydä mahdollisimman paljon Putaan Pullan Kantti-rieskoja sekä kehittää resepti, jossa rieska toimi pohjana. Putaan Pullan pääviestit ja tavoitteet tulivat jakson aikana hyvin esiin, ja brändi oli vahvasti ja luonnollisesti näkyvillä ja puheissa koko jakson ajan.
Diili-yhteistyö toi liikennettä Putaan Pullan somekanaviin ja nettisivuille sekä yhteydenottoja sähköpostitse ja puhelimitse. Vaikutus näkyi myös piristävästi jaksossa esillä olleiden rieskojen myynnissä. Putaan Pullan mukaan sen saama näkyvyys Diili-jaksossa on puheenaihe, jonka asiakkaat ottavat vieläkin usein esiin.
Lue lisää Putaan Pullan ohjelmayhteistyöstä Diilissä ja katso spotit tästä