Mobiilioperaattori-brändi Moi Mobiili lähti rakentamaan tunnettuuttaan MTV:n kanavilla ja ilmiöohjelmissa.

 

Tavoite

  • Nopea tunnettuuden rakentaminen.
  • Uudet asiakkaat.


Ratkaisu

  • Spottimainonta
  • MM-lätkän ohjelmayhteistyö
  • Isot digipinnat: verkko & mobiili
  • Natiivimainonta


Tulokset

  • Kahdessa viikossa korkea tunnettuus
  • 80% verkkokävijöistä sivustolle
  • 3 sekunnin spotilla 100-kertaisesti kävijöitä verkkokauppaan
  • Verkkokaupan konversio kasvoi


”TV ehdottomasti toimii välineenä, kun haluaa kasvattaa nopeasti brändin tunnettuutta. Tekemämme tutkimuksen mukaan TV:n ja brändikampanjan teho ohjata verkkokauppaan oli huippuluokkaa."  

Ulla Koivula, myynti ja markkinointi, Moi Mobiili

 

case-moi-mobiili-2

 

Katso case-video

 

Lähde: MTV extreme marketing

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!