Kotipizza lähti ylittämään edellisen vuoden myyntikasvuaan Putous-ohjelmayhteistyöllä keväällä 2017.

 

Tavoite

  • Ylittää edellisvuoden kova myynninkasvu.
  • Tavoittaa lapsiperheiden isät.


Ratkaisu

Katkomainontaa ohjelmaan sopivalla kulmalla + alku- ja lopputunnisteet.


Tulokset

  • Huikeat kävijämäärät kotipizza.fi:ssä.
  • Kävijämäärät kasvoivat myös ravintoloissa.
  • Reippaasti noussut ostokonversio.
  • Alkuvuoden myynninkasvu 13 - 21%.


”Aikaisemmin kohderyhmämme oli ”koko kansa” ts. yli 15-vuotiaat, nyt määrittelimme kohderyhmän tarkemmin. Jos halutaan kaikille jotain, niin se ei ole mitään kenellekään."  

Johanna Kuosmanen, strategi, Kotipizza Oyj

 

case-kotipizza-2

 

Katso case-video

 

Lähde: MTV extreme marketing

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!