Ääni- ja e-kirjoja digitaalisesti tarjoava BookBeat rantautui Suomeen vuonna 2016, jolloin äänikirjapalvelut olivat vielä uusinta uutta. Samalla, kun luotiin kysyntää uudenlaiselle palvelulle, haasteena oli myös bränditietoisuuden nostaminen uusilla markkinoilla.
 
Tv-mainonta on ollut BookBeatille tärkeää alusta alkaen. MTV:n kanssa rakennetun Total TV -vuosisuunnitelman puitteissa laajennettiin hiljattain vielä monipuolisempaan näkyvyyteen. Kokonaisuus sisälsi spottimainonnan lineaarissa, ohjelma- ja sisältöyhteistyötä sekä jatkuvan kampanjoinnin MTV Katsomossa. 

Yhteistyön ansiosta BookBeat saavutti laajaa tavoittavuutta, myyntiä sekä tunnettuutta ja nousi ennätysvauhtia markkinajohtajaksi. Tutustu kampanjaan MTV Spotissa.

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!