Tervetuloa vuoteen 2024! Aloitamme vuoden tuoreella koosteella, joka on kuukausittainen oppaasi television kiehtovaan kehitykseen. 

Tämä julkaisu on täynnä ennusteita, trendiraportteja ja korvaamattomia oivalluksia, jotka tarjoavat kattavan katsauksen media-alan alati muuttuvaan dynamiikkaan. Nauti tuoreesta tiedosta ja sukella alan uusimpiin päivityksiin.

  • Vuoden 2023 Future of TV advertising (FTVA Global) -konferenssissa mainonnan tehokkuusasiantuntija Peter Field tarjosi vakuuttavan esityksen siitä, miksi televisiomainonta on edelleen tehokkuudella mitattuna ylivoimaista. Tuoreiden lukujen ja tutkimusten valossa Field osoitti, ettei televisiomainonnalle löydy vaikuttavuudessaan haastajaa. Katso Fieldin esitys tästä

  • Sukella Evan Shapiron tuoreimpaan päivitykseen Media Universe Map -kartasta, joka paljastaa alan tilanteen vuoden 2023 lopussa ja kartoittaa kymmenen kiinnostavinta mediaa koskevaa ennustetta alkaneelle vuodelle. Luvassa laaja kattaus CTV-strategioista ja yrityskauppaspekulaatioihin, jotka tarjoavat mediatoimijoille vinkkejä, millaisia mahdollisuuksia ja haasteita vuosi 2024 tulee tarjoamaan.

  • Nappaa itsellesi seitsemän tärkeintä mainostrendiä vuodelle 2024 tästä kiinnostavasta ja ajankohtaisesta webinaarista. Luvassa asiaa ainakin evästeettömän selaamisen aikakaudesta, generatiivisen tekoälyn noususta ja suoratoistomedian muuttuvista dynamiikoista. Insider Intelligence ja Attain tarjoilevat tuoreet havainnot ja oivallukset – rekisteröidy tai kirjaudu ja katso webinaari sekä presentaatio täältä.

  • Professori Karen Nelson Field, Amplified Intelligencen perustaja kirjoittaa kiinnostavasti huomiomittauksen hienovaraisista tulkinnoista.  Tästä pääset Nelson Fieldin blogiin ja lukemaan lisää hänen ajatuksistaan.
     
    In complex systems like human behavior interactions between variables can lead to unexpected outcomes. This study shows the need for a nuanced understanding of attention, and how these subtleties can greatly impact outcomes, general business results and campaign success. When these nuances are understood, patterns emerge so attention predictability and the value of attention becomes clearer. When these nuances are not understood, attention metrics will be less effective."

  • Lataa tästä Thinkboxin tutkimusyhteenveto, jossa tarjolla heidän kiinnostavimmat tutkimuksensa ja ajatuksensa vuodelta 2023. Luvassa tuhti paketti tietoa kannattavuudesta, luovuudesta, tehokkuudesta, huomiomittauksesta ja paljon muuta. Kooste sisältää myös Thinkboxin valinnat maailman parhaista mediatutkimuksista sekä dataa, argumentteja ja oivalluksia televisiomainonnasta.

  • Tutustu RTL AdAlliancen white paperiin, joka käsittelee ohjelmallisen tv:n tarjoamia mahdollisuuksia pk-yrityksille asiakkaiden tavoittamiseksi. Lataa tästä raportti ja saat arvokasta tietoa tv:n mahdollisuuksista yrityksille.

  • Oletko pohtinut, kuinka nopeasti FAST-markkinat kasvavat Euroopassa? Kasvaessaan Euroopan markkina etenee vastaavaa kasvupolkua, joka Yhdysvalloissa on jo nähty. Millaisia oppeja Eurooppa voisi ottaa Yhdysvalloista FAST-strategioiden käytöstä? Marion Ranchet ja Evan Shapiro keskustelevat FAST-ekosysteemin nykytilasta Euroopassa. Ohessa video keskustelusta Streaming Media Connect 2023:sta.


Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!