Vuosi 2023 päättyy ja on aika julkaista kuukausittainen katsaus uusimpien uutisten kera! Juhlapyhien evääksi esittelemme yhteenvedon viimeisten viikkojen ajankohtaisista asioista.

Tutustu maailmanlaajuisen median ja markkinoinnin tulevaisuuteen Kantarin Media Trends and Predictions -raportissa vuodelle 2024. Tämä vuosittainen raportti kurkistaa sisältö- ja mainosekosysteemien mahdollisuuksiin ja haasteisiin maailmanlaajuisesti. Kantarin tietoihin ja näkemyksiin perustuvassa tämänvuotisessa raportissa tarkastellaan viittä keskeistä teemaa, kuten makrotaloutta, tekoälyä, huomiomittausta ja muuta. Tutustu raporttiin täällä!

RTL AdAlliancen vuoden 2023 - raportissa juhlitaan kolmea vuosikymmentä television avain faktoja. Pyydä pääsy raporttiin täältä saadaksesi näkemyksiä dynaamisesta TV-alasta.

Tutustu Thinkboxin kanssa joulukuun monipuoliseen valikoimaan brittiläisiä televisiomainoksia. Thinbox tarjoaa katsauksen kauden kohokohtiin, hyviä kampanjaesimerkkejä luovuudesta ja tarinankerronnasta.

Tutustu DPG Median uuteen markkinoinnin ja median tehokkuutta käsittelevään white paperiin. Opi määrittelemään tehokkuus ja tutustu työkaluihin ja mittauksiin vaikutusten arvioimiseksi, tutustu raporttiin täällä.

Tutustu Freewheelin Video Marketplace Report -raporttiin, joka tarjoaa kattavan katsauksen laajenevaan digitaaliseen videomainontaan. Raportti sisältää tietoja Yhdysvalloista ja Euroopasta, ja siinä tarkastellaan yleisön katselutottumuksia, mainosten katselujen jakautumista alustoittain ja päivityksiä ohjelmallisen toiminnan laajentumisesta. Lataa raportti ja tutustu videomainonnan suuntauksiin.

Tutki yksityisyyden suojaan liittyvien muutosten vaikutusta tv-mainonnan käytäntöihin CIMMin, 4A's:n, ThinkMediumin ja Shullman Advisory -yhtiön yhteistutkimuksessa: Privacy and the Future of TV Advertising. Lataa raportti ja tutustu kehittyvään yksityisyyden suojaan.

Tutustu Rokun (predictions for the landscape of TV streaming) ennusteisiin TV-suoratoiston maisemasta vuonna 2024. Rokun näkymät tarjoavat arvokkaita näkemyksiä tulevalle vuodelle, kun mainostajat siirtyvät CTV:hen ja suoratoistopalvelun raskassarjalaiset keskittyvät katsojan uskollisuuteen. Tutustu ennusteisiin kokonaisuudessaan täällä.

Netflix jakaa binge-watching-salaisuuksiaan artikkelissa What We Watched: A Netflix Engagement Report. Netflix raportoi vuoden 2023 suurimmat nimikkeet sekä ruudun ääressä vietettyjen tuntien määrä. Lataa data suoraan täältä saadaksesi tietoa  Netflix -yleisön katselukäyttäytymisestä.

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!