AJANKOHTAISTA TV-MAINONNASTA AMMATTILAISILLE: Screenforce Showroom laajenee nyt TV-mainonnan perusteista palvelemaan myös laajemmin. Seminaari keskittyy ammattilaisten tarpeisiin parantaa osaamistaan ja tarjoaa inspiroivia, uunituoreita TV-mainonnan keissejä.

Vuosittainen seminaari on maksuton koulutus mediatoimistoille, mainostajille sekä TV-alan työntekijöille. Oikeastaan jos millään tavalla suunnittelet liikkuvan kuvan mainontaa, kannattaa tulla kuuntelemaan!

Aiheet ovat suunnattu liikkuvan kuvan mainonnassa jo työskenteleville. Syyskuun puhujapakettiin on nyt saatu mukaan huippupuhujia Lontoosta ja Suomesta. Mainostajan näkökulmaa tarjoaa Vuoden Mainostaja 2019: Fazer,  joka kertoo miten lähestyy omaa liikkuvan kuvan suunnitteluaan, kampanjaa ennen ja jälkeen. Tervetuloa!

Tapahtuma on nyt täynnä!

Tapahtuman suosio oli niin suurta että jouduimme siirtymään isompaan tilaan ja siitä huolimatta kaikki halukkaat eivät mahtuneet mukaan. Pyrimme tulevaisuudessa järjestämään näitä useammin, sillä selkeästi kiinnostusta on!

Liikkuva kuva kiinnostaa! <3

→ Seminaarin sivuille tästä!

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!