Kuka katsoo, miten katsoo, missä katsoo ja miksi katsoo? Mark Ritson vieraili Ruotsin TV4 Median Pohjoismaiden myyntijohtajan Malin Hägerin haastateltavana TV4 Growth -ohjelmassa. 

Ritson esittelee videolla tuhdin paketin faktoja median kulutuksesta, vaikuttavuudesta ja TV:n vahvuuksista omalla luovalla ja räväkällä tyylillään. Mark Ritson on brändikonsultti ja entinen markkinointiprofessori, joka on opettanut johtavien kauppakorkeakoulujen MBA-ohjelmissa, muun muassa London Business Schoolissa ja MIT:ssä.  Hän on kirjoittanut markkinointia koskevaa kolumnia Marketing Weekissä melkein 20 vuotta, ja hänet on palkittu kolme kertaa vuoden kolumnistina (PPA Business). Ritson opettaa nykyään Marketing Weekin mini-MBA-ohjelmaa markkinoinnista ja brändinhallinnasta.

Tämä on mielenkiintoinen infopaketti!

 

 

 

 

 

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!