Screenforce Showroom Pro on pian jälleen täällä! Tällä kertaa sisällön keskiössä on CTV. Rakkaalla lapsella on monta nimeä, ja käymmekin koulutuksessa läpi laajasti kaikkea CTV:een liittyvää, kuten terminologiaa sekä CTV-mainonnan tilannetta Suomessa sekä maailmalla.

Suomen televisiomarkkina elää monella tasolla suuren murroksen aikaa. Osa suomalaisista on ollut pakotettu tv-kaupoille, kun oma älytelevisio ei enää ollutkaan yhteensopiva kaikkien sovellusten kanssa. Teknisesti uudenlaiset tv-laitteet tarjoavatkin tv-mainonnalle aivan uusia mahdollisuuksia. Connected TV eli CTV (verkkoon kytketty televisio) tuo tv-mainontaan mukanaan personointia sekä digitaalisuuden tuomaa kontrollia ja ohjelmallisen ostamisen mahdollisuuksia.Vielä kymmenen vuotta sitten ajatus siitä, että lineaarinen televisiomainonta voisi kohdentua eri katsojille eri tavoin, olisi tuntunut science fictionilta. Nyt se on jo osa nykytodellisuutta. 

Connected TV (CTV) tarkoittaa internetiin yhdistettyjä televisioita ja suoratoistolaitteita, kuten älytelevisioita. CTV:n taustalla on kuluttajakäyttäytymisen muutos: sisältöjä katsotaan yhä enemmän on-demand-palveluista ja isolta ruudulta. Samaan aikaan odotukset personoiduista katselukokemuksista kasvavat. 

CTV ei ole pelkästään suoratoistopalveluiden ilmiö. Suomessa kehitetään myös niin sanottua hybridiTV-mainontaa, jossa videomuotoinen mainonta voidaan ajaa digitaalisesti tv-kanavien mainoskatkoilla antenni- ja kaapelitalouksissa. Tämä mahdollistaa entistä joustavamman ja katsojakohtaisemman mainonnan myös perinteisissä tv-lähetyksissä. Lisäksi hybridiTV-teknologian avulla tv-kanavilla voidaan ajaa erilaisia banner-ratkaisuja (esim. L-banner).

Kaikesta tästä kuulemme lisää seuraavassa Screenforce Showroom Pro -koulutuksessamme!

CTV -edition agenda 

Agenda ja puhujat ilmoitetaan pian, mutta varaa jo aika kalenteristasi!

Aika: 24.11.2025 
Paikka: Zoom-webinaari 
Aikataulu: 9.00–11.00

Päivitä nyt tietosi tv-mainonnasta ja ilmoittaudu mukaan tästä linkistä! 

 

 

4000x2250px_WhiteLogo

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!