Euroopan yleisradiounioni EBU, Euroopan kaupallisten tv-yhtiöiden yhteenliittymä ACT ja radio- ja televisioyhtiöiden myyntiorganisaatioita edustava järjestö egta juhlistavat YK:n tunnustamana Maailman televisiopäivää 21.11.2022. Juhlaan osallistuu myös Screenforce Finland, Suomen kaupallisten televisioiden yhteinen toimielin. Päivän teemana tänä vuonna on huomioarvo.

Tänä päivänä televisio herättää yleisön kiinnostuksen ja onnistuu ansaitsemaan yleisön huomioarvon. Televisio mediana on aina katsottavissa monen eri päätelaitteen päässä. Se on aina menossa mukana,  kotona olohuoneessa tai vaikka pitkällä automatkalla viihdyttämässä. Televisio tarjoaa niin yhteisöllisyyttä kuin henkilökohtaisempaa kokemusta yleisöilleen. Se tarjoaa kiehtovia ja viihdyttäviä sarjoja ja elokuvia sekä luotettavia uutisia. Television sisältö on ajassa kiinni ja toimii yhteiskunnan peilinä.

Huomioarvo on tullut yhä tärkeämmäksi markkinoinnin ammattilaiselle. Moni ymmärtää, että sitä suurempi huomioarvo, sen suurempi on vaikutus myös kaupallisiin tuloksiin.

Merkkipäivän kunniaksi olemme keränneet tietoa huomioarvosta:

Hyvää Maailman televisiopäivää!

#welovetv #worldtvday 





Lisää maailman televisiopäivästä täällä!

 

Picture of Screenforce

Screenforce

Olemme suomalaisen kaupallisen television puolestapuhuja, joka on perustettu vuonna 2016. Meidät perustivat MTV, Sanoma Media Finland, Warner Bros. Discovery ja Disney. Olemme television tekijöiden ja hyödyntäjien yhteisö. Tavoitteemme on jakaa tietoa television vaikuttavuudesta mainosmediana ja edistää koko alan hyvinvointia Suomessa. Teemme tiivistä yhteistyötä kansainvälisissä verkostoissa, esimerkiksi muiden maiden Screenforcejen, egta:n ja Global TV Groupin kanssa.

Lue lisää aiheesta

ikoni-liity-postituslistalle

Haluatko ajankohtaiset uutiset sekä tiedon tapahtumista ja koulutuksista suoraan sähköpostiisi?

Liity postituslistalle!